Gå til innhold

Ved hvilket sykehus skal vi (håper vi) å føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på St.Olavs rundt 20.nov. Noen andre?

Skrevet

Nei,jeg ender nok opp på KK på Haukeland rundt den 20 November.

Skrevet

Jeg skal sannsynligvis føde på Ahus rundt 18.nov. Noen andre?

Skrevet

Jeg fikk avslag på Ullevål og havnet på Bærum... Bortsett fra at det er litt lenger så er jeg fornøyd :-)

Skrevet

I Arendal rundt 18. november, hvis jeg går tiden ut. Har fått før termin de forrige to gangene, hhv 2 og 4 uker før...

Skrevet

Jeg skal føde på St Olavs rundt 8. nov. Kanskje vi møtes? Vet jo aldri når h*n bestemmer seg for å se dagens lys....

Skrevet

Bare jeg kommer på et sykehus jeg så er jeg fornøyd...hehe;)

Skrevet

jeg skal også på St. olavs:) ca 6. nov her får jeg håpe, men går det som sist drøyer det nok laangt uti november

Skrevet

Elverum rundt den 2.november.

Skrevet

har fått ja fra ahus, så skal dit rundt den 15 november.. noen som vet om det er bra?

Skrevet

Ullevål i begynnelsen av november. Noen som har erfaring derfra? Er egentlig ikke helt fornøyd, men det var fullt på Riksen. Så nå håper jeg bare at jeg klarer å slå meg til ro med at Ullevål er greit det også...

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 6 november og har fått plass på Rikshospitalet(hurra!). Fødte på Ullevål sist, det var hektisk, men helt greit.

Skrevet

Jeg skal føde på St.Olav rundt 18. november, så da kan det jo godt hende vi ses! =)

Skrevet

Jeg skal på Ullevål. Gjorde det sist og uten å være særlig fornøyd, men det er nok fordi det er så stort. Tror stemningen er en annen på lokalsykehus. Jeg tenker alltid det værste siden sistemann måtte gjennopplives og ligge på nyfødt intensiv, men jeg er veldig fornøyd med NI på Ullevål og det er det viktigste for meg.

Skrevet

Jeg skal føde på Åse sykehus i Ålesund, enten i slutten av november, eller i midten av november dersom keisersnitt :)

Skrevet

Ahus som sist:)

Skrevet

Jeg skal ti Sykehuset Telemark med termin 21. november.. Så får vi jo se når lille har lyst og hilse på verden :)

Skrevet

Sykehuset Levanger i mnd-skiftet okt./nov....

Skrevet

Ahus her, og er godt fornøyd med det. Der er de så flotte og omsorgsfulle og nå har de jo også bygget nytt sykehus der, så omgivelsene skal visst være lyse og fine. Ellers er jeg også godt fornøyd bare med å komme på sykehus å få hjelp, jeg ;O)

Skrevet

Jeg vet at jeg skal føde på ahus, når er det verre med;P

muligens i november en eller annen gang:P

Skrevet

Jeg fikk Riksen.Fødte der førstebarnet også og var kjemefornøyd!!!Hadde beste jordmor og lege.

Skrevet

Vi skal på Ahus, har termin 17. nov så får vi se... ;)

Skrevet

Jeg skal føde på Ullevål- Heldigvis. Jeg fikk legen min til å skrive at det var viktig for meg å føde der, og det er det. Føler meg trygg med det valget siden jeg syntes fødselen sist gikk bra og jeg fikk god oppfølging etterpå. Og- Ikke minst ville det vært helt unaturlig for meg at kjæresten min ikke bodde sammen med meg og barnet etter fødselen. Nå kan det jo tenkes han må dra litt til og fra i og med at vi har ei tulle fra før, men det tar vi som det kommer.

Skrevet

Skal føde på Telemark sykehus. Termin foreløpig er 8 Nov, får se om jeg blir flytter noen dager på UL 6 juni... Fikk på terindatoen sist:)

Skrevet

Ahus sånn som sist :) blir spennende med det nye sykehuset gitt..

Terminen er 4-5-6 (legene blir ikke helt enige) november :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...