Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Mannen min elsker at jeg masserer skrukken, men har ennå ikke turt å la me stikke en finger inni han. Men han har sagt at når han føler for det (han har skikkelig lyst) så skal jeg få ta på meg hanske å prøve det på han :-) Tenker massere oppe på prostataen :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg gjør det, er ikke lenge siden jeg turte første gang men merker han liker det og han har hatt lyst til at jeg skal gjøre det lenge. Gjør det ofte under ridingen også, lener meg godt bakover å putter en finger inni, han liker det godt å desto heftigere det er for han desto bedre tilfredstillelse får vi begge!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 litt annen vri her... jeg har lyst til å gjøre det på kjæresten min for å se om han liker det, men han tørr ikke.. noen ide'er om hvordan jeg kan få han til å gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Og hvordan i all verden har du tenkt å nå prostataen????
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Nei her er det innkjøring forbudt! Det er han ikke komfortabel med (Takk og pris...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå