Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvor lenge syns dere det er riktig at foreldre skal kjøre karuseller med barna sine? Syns dere at voksne folk gjør seg selv barnslige når de kjører karuseller? Syns dere at et barn på f.eks. 10 år bør kjøre karuseller alene uten foreldre?
♥Prinzessin♥ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kan styre meg for synet av voksne på karusell. Jeg mener, snakk om å tråkke på menneskeverdet sitt! Tivoli er djevelens verk. Vik fra meg! Sånn.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Spørs hva slags karuseller du mener? De som går rundt og rundt med hester og biler, tradisjonelle karuseller? De klarer vel ganske små barn å kjøre alene? Vår 2-åring kjørte alene - på en liten sånn karusell vel å merke - for et par uker siden. Første gang, og det gikk helt fint, han storkoste seg! Hvis du derimot mener berg-og-dalbane så kan foreldrene være med og kjøre til barna er både 10 og 12 synes jeg da...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hvis barnet er 10 og en skal kjøre berg og dal bane ser jeg ikke noe galt med det. Det kan jo være morsomt for voksne også. Jeg selv kjører ikke barnekaruseller med mine barn. Det klarer de fint selv. Ser at de fleste foreldre står å ser på. Er det en 1 åring som skal sitte på en hest. Må man selvfølgelig være der å passe på. Og syns ikke det gjør noe
___ Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Kommer jo ann på karusellen og barnet det. Jeg synes karuseller, berg og dalbaner ol er kjempegøy så jeg håper jeg får lov til å være med lenge.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Ser ikke hva problemet er jeg... Om du ikke takler voksne folk som kjører karusell, så snu deg bort eller lukk øynene... Djizzzz!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er 20år og elsker å kjøre berg og dalbane. Sånne hester og karusell.lign går sakte og er kjedelig. Men gjør det om jeg må med Daniel. Det er jo bare kos! Når han blir 4-5år og vil kjøre alene - helt greit. Nå er han 2år og litt vilter av seg, så må være med han på det. Dessuten: Hva berg og dalbane gjelder, så har ikke jeg som er 20år problemer med å ha med pappa som er mer enn 50år sammen med meg! Han elsker det han også, morsommere å kjøre sammen med noen som liker det! Tenker du kun på karuseller som går sakte, og som er beregnet for småbarn, så er jeg med Daniel så lenge han vil. Tviler på at en 8åring vil ha me mamman sin på en slik en hest.. Det ville ikke jeg iallefall. Tenker du te-koppene, så går de jo fort. De syns jeg er morsomme. Jeg er med på det så lenge Daniel gir meg lov til å være med, etterhvert som han blir større. Skjønner om han ikke vil ha me seg mamman sin i en te-kopp som 14åring f.eks ;o)
ScaryMama Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kjører karusell med sønnen min på 1,5 år, hvis han ikke sitter sammen med en annen unge. Tror det er mer morsomt for han om det er noen ved siden av, liker du å kjøre berg og dalbane alene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå