Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 ......jeg har klart å bli gravid i et kort brudd mellom meg og kjæresten, har bestilt time til abort, men kjæresten min må ikke vite dette. han pleier å ringe meg et par ganger om dagen når han er på jobb, men den dagen jeg har fått time til abort aner jeg ikke hva jeg skal si til ham. Klarer ikke tenke å noe annet... Finnes det en saklig grunn for å ikke ta kontakt med ham/besvare sms el. tlf en hel dag???
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jobber du ikke, eller går på skole? Du er på kurs, seminar, har eksamen?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Har du vurdert å si sannheten? Det kan jo hende at du får reaksjoner eller komplikasjoner i etterkant, og videre forklaringsproblemer. Hvorfor skulle han klandre deg for noe som har skjedd når dere ikke var sammen? Er det ikke bedre å leve i et forhold der du vet med deg selv at du har vært 100% ærlig, i stedet for å leve med en løgn resten av livet?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Hvis du en gang blir gravid med han, og går til lege. Da må legen vite om du har tatt abort tidligere, det skriver de på et skjema du får. (Iallefall var det sånn sist jeg var gravid) Det skjemaet skal du ha med deg til alle kontroller, der skriver de vektøkningen din og de skriver målene på magen, altså hvor mye den har vokst. Tror du ikke at kjæresten da vil se det skjemaet. Og så finner han ut på den måten at du har tatt abort? Og du blør vel og har vondt etter en abort? Hvordan har du tenkt å forklare det? Ærlighet varer lengst, det skjedde jo mens det var slutt mellom dere.....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Hva med å si at barnet er hans....men at du har bestemt deg for abort fordi det har vært mye greier mellom dere....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tolker det dit henn at han ikke er faren? Ærlighet varer lengst, men jeg forstår problem stillingen er han ikke faren.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Si at du skal til tannlegen å rotfylle tanna di, det tar mange timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå