Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har i dag blitt syemeldt pga flere forhold som gjør ikke takler jobb akurat nå. Psykisk. Gått på veggen er vel noen mange beskriver det som. Vi er prøvere og lurer nå på om vi skal vente litt fordi jeg er sykemeldt eller om vi skal blåse i hva omverden mener. Hjemme fungere ting bra og vi har det flott. Det er jobb og annen familie som har sliti meg helt ut nå. Burde vi vente til jeg er tilbake i jobb med å forsette prøvingen eller er det "greit" å fortsette? Tror nok kroppen kanskje holder en spire om jeg får samla litt energi nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137776935-sykemeldt-i-dag-forsette-pr%C3%B8vinga/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei Jeg kan ikke gi deg noen gode råd... men kan legge inn litt om mine erfaringer. Har en samboer som i høst har hatt det veldig, veldig tøfft og når han lider så går det selfølgelig utover de nermeste også. Vi har vært igjennom selvmordsforsøk, deppersejoner, angst +++ I itllegg mistet jeg tidlig i sv i fjor vår og hadde en kjempe konflikt på jobben. Til tross for dette valgte vi å fortsette... jeg var fast bestemt på at dette ville jeg og skulle jeg klare. Det jeg ikke var obs nok på var påkjenningene en ny graviditet gav meg... Jeg er lykkelig som gravid og angrer overhodet ikke. Men dette har blitt langt tøffere enn jeg trodde. Sykemeldt fra begynnelsen, sliter med kvalme til tross for at jeg er inne i den 6. mnd, har absolutt ingen energi +++ Dette er jo alle plager osm er mer eller mndre normalt for gravide. Men etter jeg har nevnt dette for min fysioterapaut og min akkupuntør så mener disse at den ubalangsen kroppen var i før jeg ble gravid kan ha gitt meg et langt tøffere svangerskap enn ellers. Ikke meningen å skremme deg på noen måte, for som jeg sier så er jeg veldig glad for å være gravid. Men vær obs på at med et litt dårlig utgangspunkt så kan det bli litt ekstra tungt under svangerskapet. Vet ikke hovr lenge du har vært sykemeldt, men du kan kun være sykemeldt i 12 mnd. Ha det i bakhodet også om du skulle være like uheldig som meg og ende opp sykemeldt mer eller mindre hele svangerskapet. Masse lykke til med valget Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137776935-sykemeldt-i-dag-forsette-pr%C3%B8vinga/#findComment-137779692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå