Gå til innhold

Quinny Buzz 4 eller 3

Anbefalte innlegg

Hei, etter å ha lest litt på forumet her og andre steder på nett, så har det ikke blitt sagt så mye positivt om Buzz vogna.

Men det må da være noen der ute med noe annet enn bare negative meninger om denne vogna.

Jo mer jeg sjekker ut forskjellige vogner, jo mer har jeg lyst på Buzz.

Jeg syntes den 2008 modellen med 4 hjul ser helt ok ut for meg som bruker mye bil. Det eneste jeg bekymrer meg over er om hvordan den er på vinteren, er den helt umulig eller helt ok i snø? Noen erfaringer?

eller er det noen som kan anbefale en annen vogn som er lett å legge sammen, og har vendbar sportsvogn del?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137776901-quinny-buzz-4-eller-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare positivt å si om denne vognen. Den er lett å trille, og genial med bilstolen oppå. Jeg har så langt bare brukt den med bilstol og dreamibag, men jeg har prøvd med lillemann oppi sportsvognen, og han sitter veldig fint oppi den også, og er snart stor nok til at jeg kan bytte til denne permanent. Jeg har Buzz 3, men har bestilt de to fronthjulene til Buzz 4, og håper å få disse i tillegg (det er bare å klikke dem på der det andre hjulet sitter). Jeg har fått utrolig mange kommentarer fra folk som liker utseendet på vogna også.

Jeg har bare prøvd vogna en gang på snø (det er egentlig vår vogn nr.2), og med låst forhjul gikk det veldig greit, men det var på brøytet veg. Jeg er i alle fall superfornøyd med denne vognen :-)

• 1 måned senere...

Leste at du hadde mye positivt og si om Quinny Buzz og det var godt og høre så lenge vi slo til og kjøpte denne uten serlig erfarng. Vi venter vår første i september og mødre rundt meg lurer på hvordan barnet skal sove i sportsdelen når bagen blir for liten... Dette vil vel da bli rundt januar tiden. Har du noe erfraing med det? Sover barnet godt i sportsdelen når hun ikke får lagt seg helt flat og blir det nok innpakking rundt barnet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...