snille-nille Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan ringe/maile for å gi beskjed om en dagamma som ikke er helt god? mener det er helt uforsvarlig at hun passer små barn.
*SamSung* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 For foreldrens og barnas skyld så må du si det direkte til henne! Foreldrene BØR få vite det, kanskje de sier i fra. Så kanskje hun skjønner hun må skjerpe seg! På området hvor jeg bor er det en eldre dagmamma for en gutt, han satt i vogna i strømpebukse, jakke med hette og vanter da det var på det kaldeste i sommer 15 minus. Jeg sa i fra, og ALDRI sett henne kle gutten så dårlig igjen. Hun trengte å høre det, men selv går hun i skjørt året rundt!
Hurra_69 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Du kan også ta kontakt med barnehageadministrasjonen i bydelen og spørre dem. Hvis dagmammaen passer mer enn to barn mer enn 10 timer i uka, så skal det visst registreres i kommunen. Tror jeg. Håper du får sagt fra til noen som kan ta affære!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå