Gå til innhold

Etter sex - tørker dere, eller ligger dere på flekken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må alltid tørke etter sex! Jeg hater å kjenne det renne ned over rumpen, lårene, og ikke minst ligge på den våte flekken... Så etter sex så er det knip og hold, og så springer sambo og henter en handduk dersom vi ikke allerede har en klar ved sengekanten. Noen flere som oss, eller ligger dere faktisk i sølet?

Fortsetter under...

Skrevet

Sambo har så lang penis at det renner ikke ut igjen:p

Skrevet

VI TØRKER SELVSAGT!!!

Skrevet

Vi har dorull på rommet som vi tørker med før vi går på do og vasker oss. (bruker glidektem nå og den må jeg vaske bort). rJeg må uansett alltid tisse etter sex.

Så når vi legger oss igjen så har jeg papir mellom bena for det renner jo alltid ut sperm senere.

Hate den våte flekken....

Skrevet

ligger i "sølet" liker det!

Skrevet

Tørker med håndkle. Hvis det ikke ligger et på rommet får sambo jobben med å gå og hente et (han går alltd på badet og vasker snurrebassen uansett). Orker ikke ligge i vått søl..

Annonse

Skrevet

Har alltid en dorull i nattbordskuffen som vi bruker også går vi på badet etterpå og vasker og tørker resten.

Kunne ikke fallt meg inn og ligge i det griset.

Etterpå legger jeg meg med papir mellom beina eller en tampong inni pga alle sæd restene

Skrevet

Vi har en egen bunke håndduker for dette formålet liggende klar i nattbordet - vi er veldig praktisk anlagt, he he..

Skrevet

Til anonym 13:35: Det var en god idè som jeg muligens må kopiere! ;-D

HI

Skrevet

Vi har sex tørke håndkle på plass i sengen(bak) til enhver tid... orker ikke flekker på laken/dyne og syns vi må det, da våre barn alltid legger seg i sengen vår på morgenen og koser før vi står opp sammen.

Går alltid på do etter også for forebygging.

Skrevet

Når vi har sex, er det alltid på et medbragt håndkle. Det holder jeg mellom bena når jeg går for å vaske meg etterpå.

Skrevet

Tørker!! Vi har dorull i nattbordet. :)

Skrevet

Jepp, det er kjempelurt :-) Håndduker som ikke lenger skal brukes på bad/toalett, havner i nattbordet. Har heldigvis tørketrommel, så de ikke blir så stive å tørke seg med ;-)

Annonse

Skrevet

Jeg går alltid på do etterpå, så da kommer det ut igjen.

Jeg gidder ikke å kjøpe inn 1000 håndklær som må vaskes etter hver gang vi har hatt sex, så det lille som rekker å renne ut de få meterne fra senga til doskåla, klarer jeg fint å tørke bort etterpå!

Ellers tenkte vi å begynne med at han skal komme på magen/ryggen min istedet ( = lettere å tørke bort), men jeg synes liksom at noe av nærheten i "finalen" forsvinner dersom han plutselig skal trekke seg ut.

Skrevet

Jeg har en stabel med gamle tshirt som ligger i et skap ved siden av senga. Når vi er ferdige legger jeg en under meg før han drar den ut. Dermed kommer alt på tshirten. Etterpå setter jeg meg opp og mesteparten kommer ut igjen.

Skrevet

Går på do og "tømmer" meg. Det er også veldig viktig at man går på do etter sex og tisser, selv om man ikke nødvendigvis må så veldig, for å få ut eventuelle bakterier og forebygge urinveisinfeksjon.

Skrevet

Det hender jo forresten at det kommer ut et par dråper, og friker ikke ut pga det, men legger meg litt til sånn at jeg slipper å ligge rett oppå det:)

Og vi klarer fint å ligge å kose litt etter akten, før jeg går på do, uten at noe kommer ut.

Skrevet

Han spruter som regel utenpå, det er sjelden han kommer inni meg. Når han gjør det, går jeg rett på do etterpå. Har aldri ligget på "flekken". Er det virkelig noen som gjør det da?

Skrevet

Har en bunke med håndklær i passe størrelse i nattbordsskuffen

Skrevet

He he, jeg må flire litt altså.

Renner det virkelig en flod ut av dere etterpå, slik at dere må gå med både håndklær og t-shirts mellom beina ut på do?!

Det høres jo aldeles vanvittig ut!

Hjelpes meg. Nei det har jeg ikke opplevd i sånne kvanta.

Skrevet

Det har aldri jeg opplevd heller, men jeg trener lukkemuskelen godt, og er nok ganske stram der nede. Vi ligger og koser litt etter sex, og innen 10min går jeg på do. Det har aldri hendt at det renner noe ut før jeg går på do og presser spermen ut. Han kommer ganske mye også.

Skrevet

Tørker! Dorullen er ikke så langt unna! :)

Skrevet

Det gjelder å ikke FNISE - for da renner alt ut!! hihi

Klarer så visst ikke å knipe igjen, som noen her sier - dere må være feite dere da kanskje? Her renner det som bare det. Sambo strekker seg etter papir og gir til meg som jeg holder klar i det han trekker seg ut. Så er det å marsjere inn på badet med masser av papir i mellom bena.

Kan jo ikke la alt sammen bare renne ut i senga - er jo STORE mengder det er snakk om her! NEI, FYSJ, EKKELT LUKTER DET OG!

Skrevet

Herregud så mange pripne kjerringer da... Tørker med et håndkle vi, og legger et annet rent håndkle over flekken... og så kose. Dreper dere virkelig all kosen og nærheten for en dusj? En dusj kan man da ta senere... og sengetøyet kan tas i morgen.

Skrevet

Knip, løp, sitte på do og la det renne ut.. :P

Lurt å tisse etterpå for å forebygge urinveisinfeksjon også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...