Gå til innhold

lizaloo (nicket) (ble litt langt)

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte å sende PM til deg, men det gikk ikke.

Har det litt som deg. Fikk en sønn for vel to år siden, da med hastesnitt, etter 36 timer rier (etter 6 modningstabletter) og da NESTEN en cm åpning... Jeg fikk høy feber (over 40), og babyen for høy hjertelyd. Narkose og veldig traumatisk for meg.

Nå prøver jeg å bli enig med meg selv om jeg skal ha planlagt KS denne gangen (har termin 17.august) eller om jeg skal ta sjansen på vaginal fødsel... Legen på sykehuset mener det er store sjanser for at jeg ikke kommer til å få født vaginalt denne gangen heller, men mener det ikke er noe i veien for å prøve. Jeg er livredd for å ende i narkose igjen, så derfor står nok planlagt KS høyest på ønskelista nå, TROR JEG... for jeg skulle så gjerne født vaginalt. MEN, det aller viktigste for meg er å være våken og bevisst under fødselen... jeg vet at de ville ta ks tidligere uansett om det ikke "går veien" vaginalt, MEN pga en sykdom jeg har, må jeg ha medisiner i forkant for å få satt spinal...

Jeg skal inn til flere samtaler på sykehuset, men synes dette er et fryktelig vanskelig valg. Jeg var mye dårlig sist, men håper og tror det uansett vil bli annerledes når KS er planlagt...

Ikke noe godt svar til deg kanskje, men vi er flere som lurer på sånne vanskelige valg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137775789-lizaloo-nicket-ble-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...