Gå til innhold

Uke 18 UL 27.juni!! Noen flere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halloen Mia.

Skal på UL 11. juni, er utrolig spent! Har allerede sett babyen hos fastlege. Hun har nemlig en ultralyd maskin på kontoret. Men innbiller meg at det er mye bedre på sykehuset! Gu så jeg gleder meg.

Var hos legen i forrige uke og da var babisen utrolig aktiv. Spratt rundt i magen, kjempevittig. Driver også og tenker på å ta sånn 3-D-ultralydbilder.. men har ikke helt bestemt meg. Noen som har erfaring med det?

Lykke til!

Hei på deg :)

Skal på UL 19.juni,det blir kjempe spennende :D

Faktisk 1mnd. til i dag :D

Mamma skal spandere 3-D UL rundt uke 28..... Hu ville så veldig gjerne være med på en UL ;D

Gleder meg til å se hvor mange det er...Hehe....

Var ikke helt sikker på om jeg ville vite om det blir gutt eller jente,men med 3-D, ser man jo alt....

Det blir kjempe gøy :D

Lykke til :)

Jeg får nok ordinær UL rundt samme tiden som deg Mia. :)

Jeg er 12+6 i dag, så jeg er i uke 18 i de dager :)

Gleder meg også, men nå har jo jeg vært på en ul allerede, og så skal jeg på en ny nå på onsdag, i tillegg til enda en før den ordinære ul i uke 18 pga ekstra oppfølging. :)

Så jeg får mange smugtitter på knøttet! :D

Håper vi får se kjønn på en av de ;)

Annonse

Jeg skal på ultralyd 24.juni, er 14+3 nå. Gleder meg kjempemye. Kjenner ikke noe bevegelse enda så hver gang jeg kan få se den å høre hjerte er helt fantastisk. Har vært på en ultralyd når jeg var 12+3. Blir artig å sammenligne hvor mye større den er blitt da. Føles som det er en evighet til jeg skal!!!!!

Var på tidlig UL vi å i uke 8, men da så vi bare hjertet som slo. Så det skal bli gøy å se at nurket beveger seg :)

Er det noen av dere som har fått mage enda? Ikke noe her enda... Men det er kanskje litt tidlig.. Får igjen knappen på buksa enda, men er så kvalm at det er ubehagelig....

Lykke til alle sammen!

hei:)

jeg skal på ul 20 juni, da er jeg i uke 18. var på ul i uke 10 syntes det var helt fantastisk å se det lille vidunderet, så gleder meg veldig til å se h-n igjen:) skal vite hva det er, er helt sikker på at det er ei jente. er så innmari kvalm hele tiden, akkurat slik jeg var med storesøstra...

har ikke fått antydning til mage ennå, men håper den kommer snart;) er 14-1 i dag:)

er vi ikke heldige dere??!!:):)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...