Gå til innhold

Fomle&ariel, aurora osv.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg maser jeg også nå.. men er så spent... er jeg gravid? når tester jeg positivt i tilfelle? kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann får opp et ja på deg jeg:) kjønn er jeg veldig usikker på for jeg får opp begge deler:) kan du ikke teste ganske snart? er ikke god på datoer men innen en uke? kan d stemme?

ser du fortsatt det samme på meg? evt de samme tingene som du spør om lurer jeg på:)

Skrevet

Kan teste innen en uke ca ja, etter "planen" hvertfall:):) begge deler.. tvillinger kanskje? =O hjelp...

nå husker jeg ikke hva jeg så på deg.. men får opp ja på gravid..? og gutt?

Skrevet

hei:) du så gravid med gutt sist også:):) ser du når jeg kan teste?

Jeg er litt usikker på om det er tvillinger eller to tette men får iallfall opp en gutt og en jente;) har du tvillinger i familien?

Ser du noe huskjøp på oss?

Skrevet

Oh jah.. plenty med tvillinger pluss jeg har spist pergotime denne syklusen, så sjansene er der.. hehehe! :)

Får opp positiv test innen helga jeg.. kan det stemme?

Huskjøp.. får opp att dere ikke får det dere først vil ha, og blir litt skuffa, men alt i alt så ordener det seg til det beste uansett.. så om dere ikke får det "første og beste" så er det bedre kjøp der ute ;)

Skrevet

kanskje det er tvillinger da:):) oioioi kanskje vi vandrer til første tri sammen:) har du blitt spådd av noen andre?

Skrevet

Ja, mamalari sa mai/juni, gullmor, eli(anonym) sa ja på gravid nå, spådama og aurora sa innen juli/august.. men håper du og gullmor har rett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...