lillebilla Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg maser jeg også nå.. men er så spent... er jeg gravid? når tester jeg positivt i tilfelle? kjønn?
kaos83 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 heisann får opp et ja på deg jeg:) kjønn er jeg veldig usikker på for jeg får opp begge deler:) kan du ikke teste ganske snart? er ikke god på datoer men innen en uke? kan d stemme? ser du fortsatt det samme på meg? evt de samme tingene som du spør om lurer jeg på
lillebilla Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Kan teste innen en uke ca ja, etter "planen" hvertfall:) begge deler.. tvillinger kanskje? =O hjelp... nå husker jeg ikke hva jeg så på deg.. men får opp ja på gravid..? og gutt?
kaos83 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 hei:) du så gravid med gutt sist også:) ser du når jeg kan teste? Jeg er litt usikker på om det er tvillinger eller to tette men får iallfall opp en gutt og en jente;) har du tvillinger i familien? Ser du noe huskjøp på oss?
lillebilla Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Oh jah.. plenty med tvillinger pluss jeg har spist pergotime denne syklusen, så sjansene er der.. hehehe! Får opp positiv test innen helga jeg.. kan det stemme? Huskjøp.. får opp att dere ikke får det dere først vil ha, og blir litt skuffa, men alt i alt så ordener det seg til det beste uansett.. så om dere ikke får det "første og beste" så er det bedre kjøp der ute
kaos83 Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 kanskje det er tvillinger da:) oioioi kanskje vi vandrer til første tri sammen:) har du blitt spådd av noen andre?
lillebilla Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Ja, mamalari sa mai/juni, gullmor, eli(anonym) sa ja på gravid nå, spådama og aurora sa innen juli/august.. men håper du og gullmor har rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå