Gå til innhold

kramper i leggene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, Fy fader så vondt det er!!! Hadde det sist i dag morges og gikk hylende rundt på soverommet... Kan faktisk kjenne at jeg er øm enda :(

Men,i mitt forrige svangerskap, fikk jeg krampe i låret og DET kan jeg love dere gjore leggkrampene til "piece of cake". Er noe av det værste jeg har kjent noen gang. Helt forjæ.... !!!!!!!

Annonse

Hehe morsomt å høre, jeg fikk det for første gang for et par netter siden...våknet 00.30 av at jeg skrek høyt, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av foten, når jeg endelig fikk strukket den ut og det gav seg, fikk jeg ny krampe i andre leggen kl 04.00...så utrolig ubehagelig!har aldri kjent lignende!var helt stiv i leggene dagen etterpå....hmmm dårlig blodsirkulasjon ja...skal visst også hjelpe å strekke godt ut leggene før man legger seg...

jordmora mi foreslo å drikke farris,husker ikke om d var pga magnesiuminnholdet eller kalk eller noe...sett at man ikke har svangerskapsforgiftning eller mye vann i kroppen,da du får i deg endel salt!

for meg hjelper d å sove me ullsokker,ekte ulvang;)ikke så fristende i varmen,mn verdt å prøve...og at du med en gang du kjenner krampen,strekk baksiden av leggen ved å dra opp fotbladet så tærne peker oppover-blir borte umiddelbart og ingen stive muskler dagen etterpå:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...