Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den var jammen meg positiv!!!! Et sterkt tydelig kryss på vanlig CB!!! Jippi!!! Tør jo ikke helt å stole på det ettersom det bare er på RD 11 men tre positive tester betyr vel at jeg er GRAVID!!!!! Noen andre som har fått positiv test så tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:-) Mange som har testet positivt på rg-dag 11,så du er helt klart gravid:-) Masse lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye! ;)

På hvilken rugedag begynte du å teste?

Jeg er på rugedag 8 og har mye graviditetssymptomer. Er jo helt vill etter å teste, men vil vente til onsdag iallefall.

Skrevet

Skal prøve iallefall å vente til onsdag ;)

Skrevet

Jeg tok første testen i dag!! Hadde egentlig tenkt til å vente til torsdag, men klarte ikke. Men kommer til å ta en test da også=) Tør liksom ikke stole på dette!!

Skrevet

Ok, så da tok du 3 tester i dag! Skjønner! ;)

Jeg bestilte i forrige uke 4 tester fra Billige-tester i Danmark. Fikk dem på fredag og er jo helt vill etter å teste... hehe... Jeg holder meg nok til 1 test om dagen - men er sikkert lett å teste flere ganger pga man ikke helt tror det og vil være sikker, men 1 positiv test er jo positiv! ;) Så det skal jo være nok! ;)

Skrevet

Supert! Gratulerer! Må være deilig - dere går en spennende tid i møte.

Skrevet

Tjooohooo!! :o) GRATULERER så masse!! :o) Gleder meg til å følge deg videre, vennen! ;)

Klemmer fra

Skrevet

Tusen takk, jenter! Håper at spiren klorer seg fast og at alt går bra!! Jeg er fortsatt i sjokk her så kommer til å være like spent når jeg tar test på torsdag også:-) Er da jeg egentlig skal teste. Jeg tok én Clearblue, én stav fra Billigtester og to disktester i dag. Alle ble positive=) Tør allikevel ikke slippe jubelen helt løs her.

Skrevet

Hehe, grom du er Amazing! Gleder meg til vi skal følge hverandre i tiden fremover, blir koselig, begynner å bli vant til det vi nå, hehe=) Klem

Skrevet

Gratulerer så masse :)) Tror nok du er gravid, men skjønner at du ikke vil slippe jubelen løs enda. Jeg fikk positiv test dag 11, men endte jo i SA i uke 5 da :(((

Men bare fortsett å teste du, og ta blodprøve :)))

Lykke til og klem fra

Skrevet

Trist at du aborterte, Askepott:(

Har ikke hørt noe fra St.Olavs om at jeg skal ta blodprøve..På hvilken dag tok du blodprøve?

Skrevet

Hei 2 små IVF-ruger.

Gratulerer så mye med graviditeten, du er klart gravid!!!!

Jeg er også på rugedag 11 idag og har testet positiv, helt klart og tydelig!

Herregud jeg er glad!!!!!!!

Skrevet

Hei igjen :)

Var litt misforståelser ute og gikk der. Jeg skulle ta blodprøve den dagen jeg ventet mens, alså 14 dager ETTER innsett. Men av en eller annen merkelig grunn glemte jeg det. Svevet jo på skyer etter positiv test. De ringte fra KK i Bergen og sa det ikke hadde kommet inn noe blodprøve, tok dagen etter. Ble oppringt igjen om at hcg nivået var altfor lavt til at det kunne bli en graviditet :((

Så det er nok veldig viktig og ta blodprøve når man skal ha mens ;))

Klem :))

Skrevet

Åååå, gratulerer så mye guggien!!!!! Det var gledelige nyheter! Jeg er helt skjelven jeg=) Skal du ta blodprøve? Jeg har ikke fått beskjed fra St.Olavs om at jeg skal ta det... Men ser det er mange her inne som har gjort det.

Skrevet

Tusen takk, da vet jeg jo hvordan du har det nå:-)

Er helt gåen selv jeg - sitter på jobb og har lyst å hyyyyyyyyle ut til alle - men jeg venter til 12 uker hvis det går bra da.

Jeg troppet opp på legekontoret med grav testen og de sa det slett ikke var nødvendig å ta blodprøve så lenge det var to streker.

Så her sitter jeg da - 44 år og gravid på første IVF forsøk.

Graturerer så mye til deg - jeg har gåsehud nå..... ta godt vare på deg selv og vær superego! Du fortjener det.

Klm

Skrevet

Gratulerer:-))-...er selv 5+3 i dag, og testet positivt på rugedag 10:-)

Skrevet

Gratulerer selv! Håper det går veldig bra med deg! Dette er jo mitt 4 barn, men jeg her like spent for det jeg.

Jeg satte inn dato for egginnsett på ønskebarn sin terminberegner, og da kom det opp at jeg var i uke 4, vet du om det betyr min uke 4 eller barnets?

Går ut fra at de regner med min uke????

LYkke til videre til deg og pass godt på den lille i magen :-)

Skrevet

Masse gratulasjoner til 2 små og guggien;)

mvh

Skrevet

4 uker er din uke, ettersom det blir 2 uker siden befruktning pluss 2 uker ekstra (tilsvarer 1.dag i siste mens). Dette er mitt 3. barn (forhåpentligvis), men det er like stort hver gang!! Et lite mirakel=) Har nesten litt dårlig samvittighet for de som ikke har barn ifra før og som har vært gjennom flere IVF eller andre behandlinger uten at de har lykkes. For godt til å være sant at det skal klaffe på første forsøk! Vi fikk bekskjed om at det var 40 % sjanse for å lykkes men at vi skulle være så heldig å være blant de...utrolig!!!

Pga overstimulering (var innlagt på sykehus fra fredag til lørdag) må jeg ta det veldig med ro, så her blir det ruging for alle penga!!! Håper jeg ikke blir værre av overstimuleringa, er vel fare for at det kan bli ekstra "trigga" av HCG-hormonet?

Skrevet

Tusen takk lissi 65!!!! jeg er utrolig glad og takknemlig og har det helt likt som deg 2små IVF-ruger. Det føles nesten urettferdig for oss som lykkes med en gang når vi ser på hvor mye andre sliter.

Jeg håper det går veien for de også - tross alt så heter det jo at unge par ender som regel opp gravide, om ikke på første forsøk så på 2, 3 etc. De som vil bli gravide blir som regel gravide ved ikke å gi opp -men prosessen er utrolig slitsom. Jeg er temmelig sterk selv, men all denne ventingen og usikkerheten tærer på, men må virkelig smøre seg med tålmodighet. Så min respekt går til alle dem som ikke lykkes og prøver igjen og mine beste lykkeønskninger til dere alle om at det går bra tilslutt.

Klm

Skrevet

Jeg har også stor respekt for de som er gjennom forsøk på forsøk uten å lykkes! Er virkelig en påkjenning dette vi går gjennom med masse hormoner og opp- og nedturer hele tiden! Da er det beundringsverdig å gå på med nye forsøk etter den nedturen det er når det ikke klaffer, vil tro det er spesielt ille når man ikke har barn fra før. Vi har ihvertfall tenkt at vi i det minste har to nydelige velskapte barn vi er så heldige å ha fått=) Er en stor trøst det! Så all respekt til dere som er gjennom flere forsøk!! Stå på videre og lykke til!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE=))))))

Det var kjempekos å se at det klaffet for deg - nu får du bare slappe av og kose deg.......

Masse lykke til !!!!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk Lund!!=) Synes det er veldig leit at det ikke klaffet for

deg :-( Hadde vært ekstra stas om vi kunne tatt følge inn til 1.trimester. Håper du snart kommer etter!!=)=) Stor klem fra sør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...