Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liten rettelse her, datteren til Jennifer Lopez heter ikke Emme, hun heter Emelina, men de kaller hun for Emme. Tvillingbroren heter Maximilian, men de kaller han Max.

Emme er fantastisk vakkert! Synes det er helt nydelig, skulle gjerne brukt det selv. Da altså uttalt som [EM]. Synes det er herlig :-)

Annonse

Emme er fint, men lyder mest som et kallenavn for Emmeline - ikke så begeistret for sånne navn personlig. Ville ellers ikke bekymret meg for om jeg måtte stave navnet - det må man enten man hete Julie/ Julia eller Marie/Maria - det er i alle fall min erfaring - folk har mye dotter i ørene ;-)

Først så dr..er jeg i hvem som heter hva fra før om det er så er Lopez og co eller ikke. Deretter har jeg aldri hatt sansen for kallenavn. Sånt er dillete for meg. Vår førstefødte heter Ava om hun har rettet navnet sitt et par ganger, så slipper hun ihvertfall å hete det samme som 2 andre i klassen. Vil ha spesielle navn på mine spesielle barn.Det er forresten ungen som gjør navnet. Foreldre bør forøvrig få kalle barna sine det de vil. om Emma er det du elsker så gå for det, men for vår del elsker vi Emme.

Skal det uttales EmmE eller bare Emm? Ble litt forvirret. Personlig ville jeg dritet i om Lopez sitt barn heter det. De kommer uansett ikke til å gå i samme klasse eller dere er nære bekjente (hør ironien). Men jeg synes EMM er ett kallenavn. For meg er EmmE søtt, koselig og stilig at dere ikke kaller henne EMMA.

Annonse

Det skal utales EmmE og vi synes også det er et søtt navn uten at det er for "klissete" . Dessuten er det viktig for oss at navnet ikke er av de vanligste og at det ikke er for langt, da vi benytter begge etternavnene til oss foreldre.Og ikke minst så passer det med storesøsters navn.:) Selv om jeg i bunn og grunn ikke bryr meg om hva andre mener så er det altid hyggelig med fine tilbakemeldiger. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...