Gå til innhold

Noen andre som er forferdelig sliten?

Anbefalte innlegg

hei. Dette er mitt tredje svangerskap og denne gangen er jeg så forferdelig sliten- har vært det hele tiden. Det er forferdelig slitsomt. Skal ikke klage på kvalmen, for den er egentlig ikke så ille så lenge jeg spiser godt med mat. Men, energien min har helt forsvunnet og noen dager ønsker jeg bare å sette meg ned å gråte eller sove hele dagen.Noen andre som har det sånn?

Fortsetter under...

Jeg er ikke kvalm, men veldig trøtt og sliten likevel. Mangler totalt motivasjon til noe som helst. Kan ha masse planer og se for meg hva jeg skal gjøre om dagene, men ender opp med ingenting. Tenker at det vel bare er sånn en første tiden, det er jo vanlig i første trimester, men nå er det ikke lenge igjen før vi går over i andre så jeg håper det letner litt.

Jeg også er kjempetrøtt hele dagen! Sliter på jobb, sitter å tipper med hodet og gleder meg bare til å komme hjem på sofaen. Må sove minst to timer etter jobb, og det føles ut som jeg like gjerne bare kunne lagt meg med en gang. Føler meg lat og dvask!

Håper det går over snart!

Er også helt tom for energi. Må legge meg etter middag og sover da gjerne en drøy time. Får mest dårlig samvittighet for gutten vår på 3 år, men har blir jo veldig bortskjemt med at mamma gjerne legger seg sammen med han på kveldene....

Bruker nok veldig mye energi på å bekymre med, i tillegg klarer jeg omtrent ikke å spise noe og er fryktelig kvalm omtrent hele tiden.

Annonse

Jeg er også kjempetrøtt for tiden. Jobber deltid og er student. Når jeg nå leser til eksamen, må jeg legge meg ned å sove litt ca hver tredje time. Og etter endt vakt på jobben er jeg så trøtt og sliten at jeg strever med å holde meg våken på T- banen på vei hjem! Huff og huff!!! Men jeg sliter ikke med kvalme og det er jeg bare veldig veldig glad for=)

Jeg er drit trøtt og de siste dagene har jeg vært driiiiiiiit kvalm:( Så imrg skal jeg til legen og få en sykemld...holdt ut lenge nå, men den dritt formen...man må passe på seg selv nå jenter:))

Å, så godt å høre at det er flere enn meg! Visste at det var vanlig å være trøtt og sliten altså, men trodde liksom ikke det var mulig på denne måten... Det ser ikke ut her hjemme, dårlig med årntli middag blir det også... Det er liksom sofaen som er det beste stedet - men man blir jo ikke akkurat mer pigg av å ligge der hele dagen heller... Jaja! Skal på ferie om 4 uker, og da har jeg bestemt meg for at trøttheten og den småuggene følelsen er borte!

Stå på jenter! Tenk på hva som kommer ut av all "sofa-slitingen"!;)

så godt å høre at det er flere som har det slik:) Jeg har vært sykmeldt i to uker nå å tviler på at jeg blir friskmeldt denne uken. Heldigvis er samboeren min veldig forståelses full:) Han syns jeg bare kan slutte nå med en gang:) Er jo bare ekstravakter:) så vi får se:) Men får jo mye tid til å sove å pakke ut i det nye huset da:)

Jeg kan sove i 20 uten problemer.. klarer såvidt å gå bort til kjøleskapet og finne meg noe å drikke.. er alene, så jeg har ingen andre som kan hente ditt eller datt til meg. dere er heldige dere som har noen hos dere =)

Jeg har også vært veldig kvalmen og bøtten står ved siden av sengen.. er det noen flere som opplever at de blir svimle og kaster opp i dusjen, har nesten gitt opp å dusje.. off... har ikke vært på jobben på 3 uker.. skal til legen igjen i morgen.. er det best å få aktiv sykemelding her eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...