Gå til innhold

uke 8

hemmeliggravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliiiiiten.... sover mye, desverre sovner jeg også når jeg kjører bil... mensmerter innimellom og litt kvalme på diverse tider av døgnet. klarer ikke spise annet enn grovbrød med leverpostei og tomatsuppe. tenker ikke så mye på graviditeten, er ganske overbevist om at jeg kommer til å få en spontanabort om et par- tre uker. hvorfor jeg tror dette aner jeg ikke, bare en følelse jeg har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 8+2 i dag og har det akkurat på samme måte som deg. Trøtt og sliten, litt stikkinger nederst i magen/livmor og litt småkvalm enkelte dager. Jeg har alltid vært veldig glad i sunn mat som fisk, grønnsaker, frukt og sundt pålegg, men nå klarer jeg ikke tanken på dette. Det eneste som er godt for tiden er skive med nugatti, pasta, pølser og salte chips..uff, håper det snart normaliserer seg!!! Jeg klarer heller ikke å glede meg over graviditeten fordi jeg er så redd for å miste, Skal til førstegangs kontroll hos legen i morgen, og gir meg ikke før jeg får henvisning til UL!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er egenentlig 9 uker på vei, men føler det samme som dere. Itillegg har jeg fått svelgeangst for kylling, det vil ikke ned. Og jeg blir dårlig kvalm av tanken på oransje mat, som lasagne eller tikkamasala!!! Babyen liker sukker derimot.

Skrevet

Er 8+4 i dag, er kjempe trøtt hele tiden.Kan sove heeele dagen(når jeg har fri);) ..småkvalm i ny og ne,men det har blitt bedre.Sinnsykt ømme pupper denne uken AUAU!

Ellers så er det spesielle lukter som ikke passer lenger...

• 2 uker senere...
Skrevet

8+3 og kjenner ingenting, bortsett fra litt ømme pupper... *bekymret*

• 2 uker senere...
Skrevet

7+6 og har akkurat samme følelse som deg Nala82. Puppene mine har vært vonde i 4 uker nå, og jeg kan nesten ikke gå ned en trapp. Selv om det er ubehagelig er jeg egentlig litt glad for det da dette er det eneste med kroppen min som tilsier at det skjer noe annerledes. Er ikke trøtt eller sliten, kvalmen har uteblitt hittil (men den er vel rett rundt hjørnet når jeg snart bikker 8). Er også litt bekymret, men husk at vi er alle forskjellige og har forskjellige symptomer! Det trenger ikke nødvendigvis være noe galt. Mange blir jo rett og slett i bedre form og føler seg nesten friskere når de er gravide. -Men som mange andre skriver gleder også jeg meg til første UL sånn at jeg kan få det bekreftet, for jeg tror det liksom ikke før jeg får se det. Lykke til videre, det går nok bra med oss!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...