Gå til innhold

trøtt og eksamen

Anbefalte innlegg

skal ha 3 eksamener før sommeren. er ekstremt trøtt og tung i kroppen. jeg er 8 uker på vei, sovner i forelesninger og bak rattet!! om jeg tar abort nå, vil jeg bli "frisk" til ekamen neste uke? hadde egentlig bestemt meg for å beholde barnet, men jeg kan ikke la graviditeten gå forran utdannelsen. ikke forran livet mitt heller, jeg har jo sovnet bak rattet 4 ganger på 2 uker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137773751-tr%C3%B8tt-og-eksamen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg tok abort i 8. uke for noen år siden. Jeg følte meg totalt som før etter bare noen dager. Men dette var FYSISK. Mentalt så taklet jeg det veldig dårlig i forhold til hva jeg forventet, jeg hadde overbevist meg selv om at dette ikke var noe ille. Med en gang jeg kom hjem fra sykehuset brøt jeg sammen og klarte ikke å slutte å gråte, selv om jeg faktisk ikke egentlig var lei meg. Noen dager etter fikk jeg et nytt hysterisk gråteanfall bak rattet, det kan være enda farligere enn å sovne bak rattet!! Og jeg var en zombie i noen uker, og ville i hvert fall ikke ha klart noen eksamen på det tidspunktet.

Råder deg til å tenke nøye gjennom dette før du evt avbryter svangerskapet. Men selv om det var veldig vanskelig i en periode da så har jeg ikke angret i ettertid, for det passer virkelig ikke med min livssituasjon akkurat da... Bare husk at en eksamen kan man ta igjen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...