Thala Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Arve er jo et sterkt norskt navn. Tenker litt i samme bane som Trygve og Sigve, og det er navn jeg synes er skikkelige maskuline navn. Andor har jeg ikke så mye assosiasjoner til, men det var litt søt og morsomt. På en positiv måte :-)
Gulp Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Arve er ganske fint. Andor er bare fælt, syns jeg....
Kåre Moradi Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Arve er fint, og vitner om foreldre som tenker utenfor mote-saueflokken. Andor er jeg personlig ikke så begeistret for.
megc Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Jeg liker Andor!! Det er ikke så mye brukt og det er søtt OG tøft. Jeg synes du skal gå for det:) Arve er ikke av mine favoritter... Det blir litt gammelmannavn hos meg.
auro Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Arve er fint. Kort og stødig.Og som sagt tidligere, utenfor listetoppen.
Molla-67 Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Av to onder ville jeg valgt Arve... som er et ok navn som har gått litt av moten... Andor er tungt, gammelmanns navn og ikke fint uansett hvor positiv jeg prøver å være. Beklager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå