Gå til innhold

Hallo! Noen fra oslo/oslo vest her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært koselig å møtes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oslo øst her! Er gjerne med på et treff

Skrevet

Heisann=) Jeg bor på Torshov og vil også gjerne møte andre som venter desemberbebis!!

Skrevet

Ja flott! Jobber alle på dagtid , eller er det mulig å få til noe?

Skrevet

Heisann!

Jeg bor på bislett. Jobber på dagtid. Men er absolutt med på å møtes. Hadde vært gøy å møtt noen i samme situasjon da jeg ikke har så mange venninner som har/skal ha barn enda.

82 mod

Skrevet

Hei!

Jeg bor på vika/solli, blir gjerne med på treff =)

Skrevet

Hei igjen!

Passer det at vi møtes kl 16-16:30 ? Da er vel de som jobber ferdig ?

Hva med å møtes på solli/frogner?

Blir koselig!

Skrevet

jeg bor på voksen skog, er med på treff men hvilken dag?

Skrevet

Tid og sted passer bra for meg. Men hvilken dag passer det å møtes for "oslofolket"? Skal vi vente til Juni engang- eller hva sier dere? Jeg er ganske fleksibel og for meg passer de fleste dager både i Mai og Juni=)

Skrevet

Hei, hadde vært veldig artig å treffe andre i samme situasjon!

Jeg bor på Frogner....når tenkte dere ta dette treffet?

Skrevet

Tid og sted passer bra for meg også. Noen som vet om et koselig og passende sted her på frogner/solli? Jeg liker meg godt på en cafe som heter Josefines ved solli plass, men den er kanskje litt liten.... =)

Skrevet

Hei,

jeg bor på slemdal..kan møtes etter 5, har begynt å våkne til liv igjen etter å ha sovet i noen uker:) Vært morsomt å møtes...

Skrevet

Passer best for meg tirsdag og onsdag om vi skal møtes 16-17 tida, jobber til 17 mandag og torsdag.

Er det samme for meg om vi venter til juni eller ikke! Skal prøve å henge meg med uansett

Skrevet

Hva med Tirsdag 10 juni? Er det noen som har mulighet til å møtes da- til ettermiddagstreff på café?

Skrevet

Jeg har en avtale kl 18 den dagen, så da blir det evt bare at jeg stikker innom å sier hei!

Skrevet

Det passer fint for meg!

Forslag til sted?

=)

Skrevet

Var det tir. 10 juni i fem tiden som passet best for de fleste?

Jeg foreslår Friday's på Aker Brygge, der er det store fine bord så det blir god plass til oss alle ;o)

Hva synes dere?

Lis

Skrevet

Jeg lager en ny tråd jeg, så alle oslo jenter kan se at det er planer om et treff!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...