Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 I dag har jeg vært røykfri i 2 uker- og det går fint! Jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle klare det, men jeg tenker nesten ikke på røyk en gang! I 10 år har jeg vært nikotinslave, og det føles godt å si at jeg har sluttet. Ikke gi opp dere som ønsker å slutte- dere vil klare det! Så nå skal jeg begynne å ta folsyre og vi skal bli prøvere. Og mannen min har lovet at han skal slutte å snuse, HURRA! Mandag er en fin dag, egentlig
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 2 uker ble til 4 uker, og det går fremdeles bra! HURRA! Lykke til til dere andre også!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Så flink du er;) Jeg har vært røykfri siden jeg ble gravid;) Er 22+0 idag. Kjempekry;)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Så utrolig flott! Jeg hadde ikke trodd at jeg kom til å slutte før jeg ble gravid, men plutselig en mandag hadde jeg bestemt meg Hehe, rart hva man kan få til, egentlig. Nå håper jeg bare på spire i magen min snart, sunn og frisk som jeg er Lykke til med spiren i magen- vet du om det blir gutt eller jente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå