Gå til innhold

Da er jeg hjemme fra sykehuset uten babyn vår...hun ble åtte dager

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg føler meg så tom. Jeg savner å kose på henne, lukte på henne, ta på henne og snuse på henne. Hun døde i armene mine 17. mai. Uansett hva vi gjør så er vi en for lite. Idag skal vi planlegge begravelse. Storebror går rundt og koser med bamsen hennes og sier at det går bra. Jeg håper han har rett for det kjennes ikke sånn ut akkurat nå!

Fortsetter under...

ufff, det var kjempe trist å høre, er veldig lei for det....

kondulerer så mye.

vet ikke annet å si for jeg har ikke vert borti det før så beklager de få ord som jeg skrev, men leste dette og følte at jeg måtte si noen ord...

Så utrolig trist!

Jeg prøver å finne noen ord, men det finnes ikke noen som kan utrykke sterkt nok hvor trist dette er. Jeg kondolerer og sender mange tanker til deg og familien din.

Annonse

Føler virkelig med dere. Jeg har selv mistet min datter. Hadde termin 7 mai, men ho kom 7 april og var død. Det er gått 6 uker nå og dagene blir lettere. Savnet er der og vi venter hver dag på at gravsteinen skal komme opp. Jeg kan forstå hva du går igjennom.

tenker på dere.

Mange gode tips og ideer på www.etbarnforlite.no.

Klem

Dette er det verste man kan oppleve som foreldre...

Jeg vet selv hvordan det er å planlegge sitt barns begravelse, og det er ikke noen god opplevelse...

Nå fikk ikke vi oppleve gutten vår som levende annet enn i magen, men jeg føler på en måte at det var like bra, at det hadde vært verre å miste han da..

Man har gått så lenge å gledd seg, sett for seg livet med den nye babyen, men ingenting blir som man hadde drømt om!

Alt går i grus, og man sitter igjen å føler seg tom og uferdig på en måte..

Jeg husker så godt den dagen vi hentet han med hjem, men i en kiste i stedet for i bilstolen..det var ubeskrivelig vondt!!

Nå sitter jeg og gråter, og føler SÅ med dere i sorgen!

Jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn ta vare på dere selv, og ikke minst gutten deres! Husk at barn sørger også, selv om de ikke viser det på samme måte som oss..

Annonse

Du hadde en pike, en engel du fikk, livet er skjørt, ta det ikke for gitt...

Små føtter setter dype spor!

Det eneste rådet jeg kan gi deg er å snakke om alt som har skjedd... Fortell alle hvor nydelig jenta di var, hvor høyt du elsket henne, og hvor dypt du savner henne... Hvor vondt det gjør å savne, hvor meningsløst livet noen ganger er. Snakk om henne til du er lei av å høre på deg selv, slik klarer du etterhvert å komme deg videre...selv om du ikke klarer å tro det akkurat nå!

Sender deg og familien varme tanker, ta vare på hverandre!

Så trist:(...

Vet ikke helt hva jeg skal si, siden jeg ikke har vært i den situasjonen. Men jeg vil si at du/dere har min dypeste medfølelse, og kondolerer så mye.

Og vil sende dere en klem!

Ord blir fattige i slike situasjoner.. Det er mye jeg kunne tenkt meg å si til deg, men selv om jeg har vært der du er selv er det vanskelig å finne det "rette" å si. Kondolerer rommer ingenting av det jeg vil si, og heller ikke det du vil høre. =(

Jeg mistet en veldig syk gutt i fjor sommer, han levde i 2,5 mnd. Jeg vet hvor jævlig du har det akkurat nå, og hvor dyster fremtiden virker. Men vit at en dag vil solen skinne ned på dere igjen, og dere vil tenke på jenta deres med glede. Hun var en berikelse i livene deres den tiden hun fikk, og hun vil leve videre med dere hver eneste dag resten av deres liv.

Så et annet sted at du fikk anbefalt englesiden.com. Jeg anbefaler også at du vurderer å melde deg inn der. Du kan finne masse trøst og støtte der inne, men du må selv finne ut om det er noe for deg. Der inne er sorgen veldig i fokus, og det passer ikke for alle å dele sorgen ei heller å fokusere slik på sorgen. Men den siden var min livbøye iallefall 1/2 år etter Mikael døde.. Også etbarnforlite.no.

Tenker på dere! Klem.

Tårene triller her av historien din. Så urettferdig at alt skal gå så galt for noen men så problemfritt for andre. Sender deg min dypeste medfølelse, og ønsker deg lykke til med sorgarbeidet.

Så urettferdig livet kan være!!! Nå tok gråten meg, dette var utrolig trist. Hun ble 8 dager, men du har hatt henne hos deg og kjent livet hennes i mange måneder. Å miste barnet sitt må være det verste man kan oppleve.. Kan ikke si annet enn at jeg tenker på dere og at det nok blir lettere med tiden. Ta vare på deg og dine. trøsteklem

Tusen takk for støttende ord og gode råd. Det betyr mye.

Vi la henne i kisten igår, og imorgen er det begravelse. Vi har bestemt oss for at vi skal komme oss gjennom dette, og at vi skal minnes vår fantastiske lille datter med glede etterhvert. Livet hennes skal være noe godt for oss når vi har kommet over sorgen.

Gratulerer til alle dere som har fått baby, og lykke til til alle dere som fortsatt venter. Ingenting er så fantastisk som å få en baby ;-) Ta godt vare på de små, og ikke glem hvor heldige vi er som får dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...