Gå til innhold

Oi

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..så koselig da..skjønner at du har blanda følelser. Alltid litt skremmende å få en til, særlig når man har barn fra før. Har du hatt tøffe svangerskap før eller er du bare ikke helt klar ennå? Men jeg tror nok at når du har vent deg til tanken, vil du bare glede deg. Så koselig for de andre barna dine og. Er de små også? Dette går nok veldig bra. Lykke til, masse!!!

Hei

Jeg har gjort alt klart for å få nr. 5, så jeg går bare og venter på å få tatt den testen. Har blitt raskt gravid før, så jeg er ganske sikker på at jeg er i gang igjen innen neste måned hvertfall. Jeg gleder og gruer meg. Har hatt tøffe svangerskap og kjenner jeg får litt hetta når jeg ser fødseler på tv. Minsten er 2 år, så ting er så enkelt nå. Lettvint å mate når vi er ute, bruker bare paraplytrilla nå om sommern, klarer seg så fint. Så er det back to scratch igjen. Nattevåk og styr.

Men jeg har veldig lyst på en liten en nå. Føler nok at jeg har vært gjennom dette noen ganger nå, så jeg kanskje ikke stresser så veldig fremover. Var mere stressa når jeg fikk de første, skulle mye ut, ting skulle være perfekt osv. Er vant til å sitte mere hjemme nå, og synes det er greit.

Men lykke til da. Håper alt går greit fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...