Gledelig Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Noen som vet om en rekner ut termin fra 14 dager før uthenting eller innsetting?
ønskerto Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei. Her er en link til ønskebarn sin side. Der har de en terminkalkulator for oss som trenger hjelp. http://onskebarn.no/Termin/ Lykke til videre med det du skal eller er oppe i!
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 hei du regner 14 før innsetting. når du tar test er du 4 uker på vei. klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Du regner termin ved å trekke fra 7 dager fra uttak og så 3 mnd tilbake. Hvertfall på Riksen.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Dette gjøres forskjellig........selv har jeg fått tre terminer MEN IVF-legen sier de regner 14 dager før uttak. Du kan også regne 268 dager fra befruktningsdatoen (som er datoen for uttaket) - da skal du også få eksakt termindato. Eller 38 uker + 2 dager (som blir det samme)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Den fra ønskebarn stemmer ikke med terminen jeg fikk av legen på IVF-avd eller av JM på ordinær UL. Gjøres på mange forskjellige måter,men man får hvertfall en ca dato da.
Gledelig Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2008 Hmm.. Mange måter å rekne på skjønner jeg. Snakke med de på ivf og de sa at de reknet fra 14 dager før innsetting. Det hadde jeg fredag 2 mai. Men hadde uthenting tirsdag (husker ikke dato) Egentlig skulle jeg harr innsett torsdag, så da kan jeg jo på en måte rekne termin fra den dagen og?! Andre som har hatt innsett 2. mai og fått termin? Tror kansje det blir 25. januar. Barnet kommer når det kommer uansett egentlig :-)
Attekattenoa Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 På St.Olavs fikk jeg beskjed om å regne terminen fra den dato'n jeg begynte med sprøyter: det tilsvarte da første dag i siste mens. Det vil altså si at de regner befruktning fra dagen MELLOM uttak og innsett.
mara (",) Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx?day=23&month=5&year=2008&cyclus=28&f=t Denne er enkel og grei :-)
Attekattenoa Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Ups, dette ble feil, jeg begynte jo med sprøyter 14 dager før innsett, så blir ikke dagen mellom uttak og innsett som jeg skrev, beklager=) Var egentlig meningen jeg skulle begynne med sprøyter dagen før, men pga endring av UL-dato, måtte jeg begynne én dag senere, tok derfor utg.punkt i feil dato...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå