soesta Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Noen som har fått satt inn 2 egg på St:olavs. Hører at de er veldig strikse med å få satt inn 2 egg.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har fått det ). Måtte argumentere for det da,slett ingen selvfølge på st.olav det. De er litt vanskelige på det pungtet.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hører til på Haukeland, og de er ganske strikse der også. Det har noe med at de skal få ned gjennomsnittet på tvillingfødsler, og det gjelder egentlig for hele landet.. Men litt etter forholdene får man satt inn 2 egg også. Jeg har hatt ett mislykket forsøk og et avbrutt fryseforsøk. Jeg fikk satt inn 2 nå ved andre forsøk - det var de som foreslo det. Kan tenkes at det har noe med at jeg begynner å bli gammel (37) og det øker jo sjansene. Så om du ønsker så er det kanskje håp... Jeg har forresten testet positivt på siste forsøk :-)))
soesta Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 Takk for svar! Jeg skal igang med 2.Ivf og er 38 år. Håper på å få ruge på 2 egg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå