catine Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 hvert nesebor? Jeg har gjort det hele tiden, men er det strengt tatt nødvendig? eller er det det man skal?
Ny bebis? Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg sprayet i annet hvert nesebor for det var det som stå på esken. best å gjøre det man får beskjed om :-) Hvorfor det er annet hvert vet jeg ikke, men det er sikkert en grunn til det.
micro Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 jeg sprayet i det neseboret som ikke vart tett. nå i det siste har jeg aprayet i høyre, men mest i venstre. har alltid tette nesebor så må ta der det er åpent. men trur det ikke sto noe om det på min eske. supercur bruker jeg
ivf-MaMaMø Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Det har ingeting å si hvilket nesebor dere sprayer i. Eneste grunnen til at det står annet hvert nesebor er at man kan bli sår om man bare sprayer i ett. Men dette er jo opp til hver enkelt om man reagerer på det.. Eg tok det veldig hips om haps. Husket ikkje alltid hvilket nesebor eg sprayet i forgje gang. Så det har ingenting å si for virkningen av medisinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå