Gå til innhold

Underskriftskampanje for å BEHOLDE anonymknapp

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser at noen vil fjerne denne, men jeg synes det er godt å kunne være anonym om enkelte ting. Er jo tross alt mange som kjenner nicket man bruker.

Enig i at det har vært mye drittslenging, men kan ikke folk bare la være å henge seg opp i det? Drit i de som lager kvalm.

Og selvfølgelig; jeg signerer denne med anonym ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke vi kommer til å innføre anonym på noen av de forumene der vi har tatt den bort. Til nå så funker det nemlig bra. Det er noen som ikke kan la være å misbruke anonym muligheten og det må vi forholde oss til.

Synd at det skal være slik, men sånn er det.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere flytter jo på en måte bare på problemet med å gjøre det på denne måten - snart er de sure anonyme på et nytt forum, og tilslutt sitter dere igjen med kun anonym forumet for anonyme brukere.

Jeg klarer ikke tanken på å signere med nick - liker ikke at folk kan kryssjekke svarene mine og finne ut hvem jeg er i virkeligheten. Desverre har jeg skjønt hvem flere av personene her inne er, kun ved å ha lagt merke til navnene deres i flere innlegg. Har sånnsett litt paranoia med tanke på hva jeg skriver på nett - og ved anonymitet var det lettere for meg å bidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget da jeg kom inn her i dag at anonymknappen på småtroll var borte, synes det er dumt. Enig i at det er mye stygge kommentarer der, men man trenger jo ikke å svare på dem. Jeg har variert mellom anonymknapp og ikke, mulig at jeg hadde vært tøffere mht å ikke være anonym dersom jeg hadde hatt lenger fartstid her inne, men når man er ny er det godt å kunne "trå forsiktig" i begynnelsen. Er enig med anonym 10:27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes det er fint å kunne være anonym til tider.

I starten var jeg naiv og svarte med nicket mitt, men de som ikke var enige eller som jeg hadde svart imot, ignorerte meg og dermed ble jeg ignorert av "den faste gjengen" som kjente hverandre fra før hver gang jeg lurte på noe.... Fikk jo nesten ikke svar og de var ekle og ironiske (drev med regelrett mobbing bare fordi jeg svarte imot det deres meninger).

Nå er de fleste i den gjengen borte så jeg tør igjen ha nicket mitt, men allikevel føler jeg meg tryggere når jeg er anonym, og jeg er aldri frekk eller svarer heller aldri usaklig eller stygt til noen.

Synes vi skal ha mulighet til å være anonyme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er pga. faren for å bli gjenkjent så går det jo an å skifte nick ofte? Jeg har skiftet nick de gangene jeg føler at jeg har utlevert for mange personlige opplysninger og har tenkt at snart skjønner noen hvem jeg er IRL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men vil man ikke da kunne trykke på et tidligere innlegg du har skrevet (med gammelt nick) og komme til profilen din med nytt nick? altså er man faktisk ikke helt anonym.

det eneste jeg ser er at man kan opprette flere falske konti, og bytte mellom å bruke dem - men det blir litt rart for meg det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...