Gå til innhold

Hadde dere takket ja til å ha sex med noen som har en gips på foten?

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Bare lurer. Er gipset fot turn-on?

Fortsetter under...

Skrevet

Ehhhh, min tur til å si: Hæ?

Har det noe å si om du liker personen?

Skrevet

*lol*

Skrevet

eeeh..hadde ikke sagt nei om jeg hadde villet, men kjenner jeg han ikke ville jeg sagt nei..å ikke pga av gipsen liksom:)

Skrevet

hehehe...takket ja? håper det er snakk om et par her eller?? :)

ellers blir personen med gips sikkert litt tung, hehehe..

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Ja, hæ ja, eh nei det har ikke noe å si

;-)

Annonse

Skrevet

Haha, det er ikke et must :P

Meeen hadde mannen hatt gipset bein hadde jeg sikkert humpa han for det...;)

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Syns dere gips er sexy?

Skrevet

Hvis mannen min skulle være så uheldig å brekke foten skal han få slippe å leve i sølibat i 4 uker. Men turn-on? Nehei.

Skrevet

Om kællen hadde hatt gips på foten hadde det plaget meg mindre med tanke på sex. Er jeg kåt driter jeg i gips eller andre uvesentlig ting, det som betyr noe er å få pult...hehe

Skrevet

Haha, dagens spørsmål. Hm.. Kommer ann på hvem som har gips, hadde sambo hatt det, hadde jeg ikke latt han ligge urørt.. :P Men turn-on? Neppe.

Annonse

Skrevet

For å si det sånn! Jeg tok for 4 uker siden av en gips jeg hadde i 6 uker. Du føler deg ikke så jævlig attraktiv i den, men funker fint å ha sex... Litt klønete å få til, men det er jo ikke noe problem!

Skrevet

Altså gips er IKKE sexy. Jeg syns det er kvalmt, uhygenisk og stinkene:/ Men MÅ man så MÅ man bare..

Men alt for sambisen, bare hompe med ansiktet mot han det:)

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Det er jo litt turn-on da. Hehehe.

Skrevet

HAHAHA! Det finnes ingen grenser for hva man lurer på nei! :D

Om kjæresten min fikk gips på foten, eller hvor det måtte være, hadde jeg sikkert fortsatt å ha sex med han!

Om jeg (single meg) møtte en fyr ute på byen, med gips, som prøvde å sjekke meg opp, ville jeg nok sett på han som en "normal" fyr uansett. Tror jeg! :) Vil ikke si at gipset fot er turn- ON, uansett da.

Skrevet

Skikelig turn ON.

U-snop og ikke så lett på labben med den gipsen. Tror jeg skulle hatt han som gissel.

Sex gissel. På rygg.

Skrevet

Det hadde ikke gjort meg noe :) heheh, jeg husker sambo fikk gipset armen rett etter at vi ble sammen. Jeg holdt på å knekke sammen flere ganger av latter under akten - det så ut som en pote :)

Skrevet

Mylian *2pp* mente du at det var turn on å klundre? Haha.. Ja, etter 5 år så er det vel det :P

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Det er bra børn!!

Gips, hes stemme og konstant hoste.

Mmm..!

Skrevet

har det vært sambo som hadde gips på beinet så ville jeg absolutt ha takket ja :)

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

blir nesten litt som første gangen det da!!

Skrevet

haha, jeg har hatt sex med en som hadde gipset foten helt opp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...