Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Oppklalt etter min barndoms helt (og hun har rødt hår!!) Er det helt på jordet eller?
ruffen Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Du tuller nå, sant? Men hvis ikke: Ja...det synes jeg faktisk. Alle må jo få gjøre som de selv vil, men siden du spør, får du svar...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 tenk deg å være 30 år og hete Pippilotta.....!?
leonoras mamma Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Kjære deg du må jo tenke på barnet ditt. Hadde du likt å hete det? Om du virkelig liker det så kan du heller ha det som mellom navn kanskje, så kan barnet bestemme om hun vil bruke det eller ikke. JEG syntes ikke at du skal gjøre det. Barnet ditt kommer garantert til å bli mobbet.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 ja det er helt på jordet desverre. hva med å kalle henne Lotta?
ruffen Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Forresten...har ikke Pippi veldig mange navn? Kan du ikke velge et annet? ) (Men ikke ta Rullgardin..hehe...husker ikke de andre.)
twilla Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Vet ikke om dette var et tulleinnlegg, jeg.. men svarer uansett:p Det er kanskje litt på jordet ja.. jeg hadde ikke likt å bli mobbet for navnet mitt og hadde sikkert blitt sur på foreldrene mine. Navnet ville også blitt en belastning i perioder de fleste går igjennom hvor de er opptatte av å passe inn og ikke skille seg ut... Når det er sagt; hvis navnet mitt var Pippilotta tror jeg at jeg i dag faktisk kunne vært fornøyd med det, selv om jeg nok hadde hatt problemer med det som barn og i tidlige ungdomsår. Det er jo faktisk ganske kult:) Som et slangs kompromiss går det jo an å kalle henne Lotta. Så kan jo du heller bruke Pippi(lotta) som kallenavn. Det er uansett mye bedre enn f.eks Rullegardin. Eller du kan kanne henne noe helt annet fint, det er mye å velge i. Pippi er forresten min helt også!
The most famous Ludder Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Pippi er en selvgod liten drittunge, så jeg ville valgt å oppkalle etter et bedre forbilde :-)
du og jeg og vi to Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Hun heter Pippilotta Viktualia Rullegardina Krusmynta Efraimsdotter Langstrømpe - kanskje du skulle bruke alle sammen, hihi? Hvis du er seriøs så synes jeg du skulle holde deg til Lotta, selv om det er 4 kvinner som heter Pippi i Norge - om de har rødt hår står det ikke noe om;)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Lotta Viktoria (istedenfor viktualia) da har du nesten to av navnene hennes ;-))
lille_Harepus Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 første jeg tenkte på når jeg leste innlegget var pipe lorta. he he.. Ville funnet et annet navn.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 JAJAJAJA, du BURDE gjøre det! Går ut i fra at du har to barn fra før som heter Tommy og Annika?!?
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 Og at pappaen er sjørøver........ Du får gjemme pengesekken med gullpenger godt da.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 Søtt på en liten unge da=) alle elsker jo Pippi;)men er det det på en voksen? Kanskje evt. ta det som et mellomnavn istede?
sweetsquirrel Skrevet 9. oktober 2008 #17 Skrevet 9. oktober 2008 Synes jeg du burde, hvis det er det navnet du liker best! Hvis hun ikke liker det etterhvert som hun blir eldre (og hvem har ikke gått igjennom perioder i livet da de ikke likte navnet, uansett navn!) så kan hun jo bare bruke Lotta hvis hun vil? Stå på ditt!
åsemor Skrevet 26. oktober 2008 #18 Skrevet 26. oktober 2008 kjempe kult bare vær helt sikker på at du har tenkt over om det kan bli mobbing ut a det. har selv valgt spesielle navn på mine barn min familie trudde jeg tull da jeg sa hva de sku hete. bestem deg for hva du har lyst til ikke la andre ta avgjørelsen
lille sprelle Skrevet 26. oktober 2008 #19 Skrevet 26. oktober 2008 ja da har du jo barnets beste i tankene vil jeg si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå