Gå til innhold

ketolyse .... er d nødvendig å kjøpe alle tablettene og d..


als85

Anbefalte innlegg

sitter å grubler på om jeg skal atarte opp med ketolyse kur... sliter med å gå ned i vekt etter fødsel.. har ikke gått ned 1 kilo etterpå, og d er snart ett år siden.. huff, har gått turer hver dag, trent, og vært aktiv hele dagen... :( litt frustrert kan du di..

 

men er litt usikker på virkningen og om d virker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Eg har ca åtte kilo eg har drassa på sidan fødsel for 1 1/2 år sidan. Har prøvd alt mogleg siste månadane og har trent jamnleg. No har eg gått på ketolyse i tre veker, og har teke av 4,5 kilo.

Dersom du skal ha eit godt resultat må du ha alle vitamintablettane slik eg har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Vitamintabeletten må du ha, fordi du får ikke disse gjennom kosten. Det resulterer i at du blir slapp, sliten, vondt i hodet, and so on.

Så ja, kjøp vitamintabelettene! Det er vel 4 forskjellige, men jeg bruker bare krom-kalium, og magnesium? (nå ble jeg litt usikker)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okki.. har 10 kilo jg som er siden fødselen:( huff...

men nå har jg bestemt meg.. at jeg skal begynne på ketolyse kuren... har bestilt tablettene,, så da er d bare å komme igang..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har du fått tablettene? Hvordan går det? Hva synes du om maten? Jeg bestemte meg i går kveld for å begynne på ketolysekuren. Bestillte tablettene, stixen og bakemixen i ste! Gleder meg! Kan jeg spørre om høyde og vekta di? Artig å høre hvordan det går! :)

LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...