als85 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 sitter å grubler på om jeg skal atarte opp med ketolyse kur... sliter med å gå ned i vekt etter fødsel.. har ikke gått ned 1 kilo etterpå, og d er snart ett år siden.. huff, har gått turer hver dag, trent, og vært aktiv hele dagen... litt frustrert kan du di.. men er litt usikker på virkningen og om d virker..
overkill Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Eg har ca åtte kilo eg har drassa på sidan fødsel for 1 1/2 år sidan. Har prøvd alt mogleg siste månadane og har trent jamnleg. No har eg gått på ketolyse i tre veker, og har teke av 4,5 kilo. Dersom du skal ha eit godt resultat må du ha alle vitamintablettane slik eg har forstått det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Vitamintabeletten må du ha, fordi du får ikke disse gjennom kosten. Det resulterer i at du blir slapp, sliten, vondt i hodet, and so on. Så ja, kjøp vitamintabelettene! Det er vel 4 forskjellige, men jeg bruker bare krom-kalium, og magnesium? (nå ble jeg litt usikker)
Pysa Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 det er tre forskjellig, og ja, du trenger dem. sjekk ketolyse.no for å finne forhandler
als85 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 okki.. har 10 kilo jg som er siden fødselen:( huff... men nå har jg bestemt meg.. at jeg skal begynne på ketolyse kuren... har bestilt tablettene,, så da er d bare å komme igang..
ஜBettyPஜ Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Har du fått tablettene? Hvordan går det? Hva synes du om maten? Jeg bestemte meg i går kveld for å begynne på ketolysekuren. Bestillte tablettene, stixen og bakemixen i ste! Gleder meg! Kan jeg spørre om høyde og vekta di? Artig å høre hvordan det går! LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå