Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer så grusomt på om det er en liten jente eller en liten gutt i magen....i åssen form har dere vært før og åssen kjønn har det blitt, har formen vært lik hvis noen har 2 gutter og 1 jente fra før el noe...

Formen min er ikke lik som da jeg fikk jente første gang... noen med erfaring på formen. noen som har 2 jenter å ikke var i samma form osv. spent på svar:) Litt sånn på gøy i vente tiden å høre litt med andre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137770325-til-alle-som-har-f%C3%B8dt-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gutt fra før og når jeg var gravid med han,har jeg ikke vært veldig kvalm,hadde fin form osv.Men nå har jeg vært veeeeeeeeldig kvalm hele dagen,og hadde halsbrann heleeeee tiden.Heldigvis har det sluttet med kvalme,men halsbrann har jeg av og til.

Jeg er gravid med min første, så kan ikke si noe om egne erfaringer. Men ei veninne av meg har ei jente og en gutt.. Hun sa at gutten var mye mer vill i magen, sparket og beveget seg mye mer. Det tror jeg også jeg har lest at i mange tilfeller kan guttene være litt mer vilter:-)

Jeg har født to gutter, den ene er i himmelen.

Jeg hadde lik form med dem begge. Lite kvalm, men trøtt i begynnelsen. Ellers kjempefin form, litt plaget med bekkenet bare.

Har ikke noen voldsomme forskjeller fra de andre gangene, men nå har jeg vært kvalm i flere uker, og er utrolig trøtt! Føler at puppene er ømmere nå enn de andre gangene.

Som sagt ikke de store forskjellene, men alt virker mer forsterket bare :)

Jeg har kjempefølelse på jente denne gangen, men vi vet jo ikke ennå :)

Jeg har tre gutter og alle svangerskap har vært temmelig like med kvalme hele svangerskapet..... Er like kvalm denne gangen. MÅ spise litt hver time. Sukk. Hadde alle tre gangene sterk guttefølelse.

Føler det er ei jente denne gangen ( men vil gjerne ha en gutt til.....)

Denne gangen skal jeg velge å se kjønnet på ultralyd. (Er i uke 12)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...