Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei alle Noen som har brukt Suprecur og Synarela nesespray her? Sist brukte jeg Suprecur, og nå ved søskenforsøk så bruker jeg Synarela. Og hjelpe meg for en forskjell mtp bivirkninger.... Da jeg brukte Suprecur hadde jeg lite bivirkninger. Nå derimot,. er jeg så ekstremt følsom... Gråter for ingenting, og føler ekstra følelser ved det meste, om dere skjønner. Kan bli noen lange uker... Andre som har det slik?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei på deg ) Jeg har aldri brukt suprecur,men er i min 5 runde med synarela. Det jeg ville si var at 4 av disse rundene har vært helt frie for bivirkninger,mens den siste runden opplevde jeg hodepine og nedstemthet.Jeg tror at selv om du bruker samme medisin flere ganger,er det ikke sikkert at du vil reagere likt på den hver gang ). Lykke til med sprayingen-håper plagene forsvinner ! Hilsen
baby ventes 11 mars :) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 uff ikke si det a åsså jeg som er så følsom fra før og skal begynne på synarela til til tirsdag, stakkars stakkars samboeren min:) he he. hva er egentlig forskjellen på de to sprayene? er synarela sterkere da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå