Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det en eller annen på adopsjonsforumet som hevder at jeg kjører et dobbeltløp med IVF og adopsjon. Jeg har alltid sagt at om vi ikke lykkes med IVF går vi for adopsjon. Og nå driver noen tydeligvis å prøver å innbille folk at jeg er en annen person enn den jeg er.

Noen er jammen meg oppslukt i andres liv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var innom forumet og leste innlegget nå! Snakk om frekkhet! Og i tillegg signere med "anonym". Trist at noen kjeder seg så at de må holde på sånn for å skape litt "spenning" i livet sitt.

Skrevet

Jøss-er det mulig !

Noen har trolig ikke noe eget liv å engasjere seg i...

La dem styre på -makan til idioti !

Skrevet

Folk er rare.

Jeg forstår meg ikke helt på de som vil bruke fritida si på å spekulere, lage diskusjoner og blande seg opp i ting de ikke har noe med her på BIM.

Jeg får mye nyttig informasjon på disse sidene, og syns det også er greit å dele sorger og gleder med likesinnede.

Ville bare gi deg min støtte jeg, ikke bry deg om de negative innleggene, det er heldigvis mest hyggelige mennesker her :)

Skrevet

Jag var bare tvungen att legge mig i det inlegget på adoption.

Lykke til FLINKE FLINKEKJERRINGA

Skrevet

er det mulig? ja det er spesielle mennesker overalt,men man skulle tro at på disse sidene var det viktigere ting og tenke på en det:) he he. hilsen adoptert som driver med prøverør;)

Skrevet

Herregud noen har tydeligvis fritidsproblemer!! Eller psykiske problemer............., kan ikke være helt stabil når man mener at man har rett til å blande seg inn i DITT liv og DINE valg!!!

Prøv å tenke at denne personen har problemer og ikke la det gå inn på deg.

Lykke til uansett om det blir å lykkes med adopsjon eller IVF:o)

Klem

Skrevet

Tusen takk jenter!

Fikk helt sjokk jeg, har aldri fått kvasse innlegg etter meg før, skikkelig ekkelt:-(

Jeg kan ikke huske a jeg har vært slem med noen heller så det var trist, synes jeg. Og enda verre at vedkommende signerte anonymt, da har jeg jo ikke begrep om hvem det er...

Klem!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...