Gå til innhold

Dere som har bestemt dere for, evt. kjøpt vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvorfor har dere valgt akkurat den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gangen ble det emmaljunga edge duo combi. Bor på vestlandet, termin til høsten og ville ha solid vogn som er lun og god i regn og vind. Regner med å kun bruke den som bagvogn og så kjøpe noe lettere og mindre når våren kommer.

Skrevet

Teutonia Spirit s3, fordi vi begge falt pladask for denne vogna og etter å ha lest masse på nett, her inne og barnevognguiden var det ikke noe tvil. den er lekker, og ikke minst lett å manøvrere!!! Så var det viktig for meg at jeg kan ha sportsdelen mot meg om jeg ønsker. Vi bestemte oss tidlig for at vi ville ha 3 hjul.

Skrevet

Brio happy med telescop understell. Dette fordi vi ønsker en vogn som er: Vendbar, har god fjæring, lufthul, stabil, og tradisjonell samtidig som den er liten og lett.

Skrevet

Vi har valgt Emmaljunga Mondial Duo Combi med Classic Crome understell.

- Bagen er stor nok til en Augustbaby

- Du kan velge hvilken vei du skal trille, synes det er viktig at babyen sitter mot meg, helt til han selv vil sitte andre veien.

- Du kan sette opp ryggen i bagdelen, så når han begynner å sitte i vognen kan vi bruke bagen enda litt lengre da de ofte er for små (synes jeg) til å sitte i sportsvognen.

- Vuggefunksjon i bagen + masse andre finesser.

- Seler i sportsdelen

Og selvfølgelig synes jeg vognen er kjempe fin!!!

Skrevet

Har bestilt samme vogn som Line82_med løvegutt, og grunnen til det er som hun sier de tingene som hun har ramset opp...Og vognen er jo bare helt nydelig:)Gleder meg til å få den i hus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...