den fabelaktige milly Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 ...hvorfor har dere valgt akkurat den?
allegodetingertre Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Denne gangen ble det emmaljunga edge duo combi. Bor på vestlandet, termin til høsten og ville ha solid vogn som er lun og god i regn og vind. Regner med å kun bruke den som bagvogn og så kjøpe noe lettere og mindre når våren kommer.
mamman til juliprinsesse Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Teutonia Spirit s3, fordi vi begge falt pladask for denne vogna og etter å ha lest masse på nett, her inne og barnevognguiden var det ikke noe tvil. den er lekker, og ikke minst lett å manøvrere!!! Så var det viktig for meg at jeg kan ha sportsdelen mot meg om jeg ønsker. Vi bestemte oss tidlig for at vi ville ha 3 hjul.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Brio happy med telescop understell. Dette fordi vi ønsker en vogn som er: Vendbar, har god fjæring, lufthul, stabil, og tradisjonell samtidig som den er liten og lett.
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Vi har valgt Emmaljunga Mondial Duo Combi med Classic Crome understell. - Bagen er stor nok til en Augustbaby - Du kan velge hvilken vei du skal trille, synes det er viktig at babyen sitter mot meg, helt til han selv vil sitte andre veien. - Du kan sette opp ryggen i bagdelen, så når han begynner å sitte i vognen kan vi bruke bagen enda litt lengre da de ofte er for små (synes jeg) til å sitte i sportsvognen. - Vuggefunksjon i bagen + masse andre finesser. - Seler i sportsdelen Og selvfølgelig synes jeg vognen er kjempe fin!!!
Cathrine 85ogEmil Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Har bestilt samme vogn som Line82_med løvegutt, og grunnen til det er som hun sier de tingene som hun har ramset opp...Og vognen er jo bare helt nydelig:)Gleder meg til å få den i hus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå