Gå til innhold

Prisen på OTH under familie- og barnfestivalen i Oslo neste helg ??

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi vurderer å kjøpe OTH vogn, og nå kom eg på at det er tilbod neste helg pga. festivalen. Kanskje er det tilbod både på sjølve messa (Ekeberg trur eg) og på butikken (Fru Lyng).

Nokon som veit dette sikkert? Og som veit pris. Trur det var ca. 1.500,- i avslag, men kjem jo an på kva vanleg pris er....

Og er det 2007 eller 2008 modellen?

Fortsetter under...

Annonse

Hi

akkurat ringt hovedkontoret til barnashus/frulyng

det er kun sportsdelen som koster 4500 og 20% på bagdel og kanskje skulle de ha 20% på ekstrautstyret

og hun mente at det ikke var noe forskjell på 2007 og 2008 modell

Frulyng og barnashus har blitt en kjede så kan hende det er grunnen til at frulyng slutter med OTH og barnashus får den inn i løpet av neste månde.

Sa de noe om hvilke farger det var evt?

Vil isåfall dra på messa ene og alene pga vogna...har kjøpt inn det meste...men hadde tenkt å vente med vogna til noen evt tilbud skulle dukke opp... ;0)

Var inne på babyproffsens hjemmeside,det er EW som har den prisen..

Men det var -1000 på OTH-4999,-nok Men det tilbudet var tom 14 mai!!!

Altså er vi forseint ute...Søren altså!! Vil slippe å dra ut på den messa på Hellerud...MYE folk og stress,tenker jeg!!!

Annonse

Har ringt Fru Lyng-og syntes at reklamen dem mht OTH annonsen avviker noe...De reklamerer med mange farger...

Sannheten er at de selger brun,marine og sort på messa fom i morra...

Syntes det var veldig tynt,når man tenker på alle de flotte fargene OTH egentlig kan tilby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...