Gå til innhold

vannet mitt gikk nettopp (hos svigers)...

Anbefalte innlegg

Var rett borte hos svigerforeldrene mine for å hente egg til å lage pannekaker av da jeg plutselig kjente en merkelig følelse helt nede i magen, rett etterpå "tisset" jeg på meg og spratt opp av stolen.. Min svigermor lurte på hva det var, da svarte jeg bare helt rolig: "nei, jeg må bare stå litt.."

jeg var ganske giret på å komme meg ut døren og hjemover, men samboeren brukte jo selvfølgelig kjempe lang tid på å komme så jeg gikk på do i mellomtiden og stappet trusen full av papir... Hehehe, merkelig følelse å gå å "tisse" på seg hele tiden.

Endelig kom samboeren min og vi kom oss ut døren, forklarte det korte oppholdet hos svigers med at jeg hadde så innmari lyst på pannekaker og bare måtte komme meg hjem for å begynne å lage. (har ikke særlig lyst på pannekaker lengre, er for giret og spent)

Ute i bilen fortalte jeg sambo hva som hadde skjedd og han ble jo litt giret og lurte på om vi ikke skulle kjøre rett til sykehuset, "det er jo det de gjør på film" sa han.. hehe, søte karen...

Vell hjemme, (ca 300 meter fra svigers) ringte vi føden og fikk time til kontroll i morgen klokken 11.00...

Uff nå er jeg spent gitt, kanskje han kommer snart, håper bare jeg slipper å bli satt igang...

'glede seg til å se lillegutt*

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...