Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Veit ikke om det er over 10 du har spådd nå men prøver alikavell.. OM du ikke orker så er det greit..:)

Lurer på om du ser noe graviditet denne pp??

21-05-1988..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anette_1

Trur ike du er det nå..men iløpet av Juli kanskje..kan det stemme?

Skrevet

Så ikke at du hadde skrivd stopp før jeg sendte inlegget mitt.. Unskyld maset..:)

Skrevet

Lemis

trur du vil føde rundt den 20nov. og at det er en gutt... når har du termin?

Skrevet

sekke

trur du vil få 3barn...om du er gravid er jeg veldig usikker på..kan hende du akurat har blitt det...har du akkurat hat el?

Skrevet

eggløsningstestene viste at jeg skulle hatt el ca mandag. men vet ikke om jeg kan stole helt på de. skal ha mensen på torsdag. spent. me har ingen symptomer,men det hadde jeg ikke forrige gangen heller

ser du noe klarere nå??

Skrevet

AK, gravid for første gang! :)

Først må jeg spørre...er det vanlig å bli litt ekstra surrette når man er gravid? hehe...føler det litt selv altså..hehe

du har nok ingenting å bekymre deg over..dette vil gå bra :)

Får opp at du kanskje trenger å drikke mer vann??

Skrevet

*BoblisMedEnglegutt*

hmm..rundt 30 mai - 5 juni..det var det første som slo meg

Skrevet

limanii

svarer deg å, men du blir evt. den siste akkurat nå..

hmm.jeg r usiker på deg, men føler mer på juni..kan hende du akkura har blitt det også... hva trur du selv? hva sier magefølelsen din`?

Skrevet

Tusen takk, snupp!

Skrevet

har termin ca 20 november. Så der traff du :) spennende på ul hva d blir. Har blitt spådd begge deler

Skrevet

sekke

hmm...det eneste er at jeg får opp gutt... hvor mange barn har du fra før? har du to så trur jeg kanskje du kan være gravid med 3. mann nå altså,,

Skrevet

Er litt usikker på hva jeg tror selv.. Håper jo selvfølgelig, men har en god følelse på denne pp..:) Om jeg er blitt gravid så er jeg vel nettop blitt det kansje, el var for 2 dager siden..:)

Takk for at du orket og se på meg hvertfall..:)

Skrevet

Lemis

Så moro... trur det er derfor jeg fikk opp den 20. altså..for jg føler mer på 19 nov. altså..

Skrevet

hehe, ja jeg har blitt mye mere surrerete... :) Jeg har vanligvis kontroll på det meste, men nå må jeg skrive alt jeg skal i en sånn planlegger, tar den med overalt! annbefales! :)

Ja, du har nok rett ang vannet, både kiropraktor, lege og hudpleier har sagt det til meg, har drukket forlite noen dager nå faktisk...

takker deg og englene. :)

Alt bra med deg da? når har du termin?

Skrevet

tusen takk;) da kan jeg slappe av litt mere..

Skrevet

hei. har ei jente født 050106 fra før....prøvd i 11 pp på nr to. fatter ikke åat det kan ta så lang tid altså..

Skrevet

AK, gravid for første gang! :)

Ja, alt er bra med meg... og bedre vil det bli om jeg får ul snart...humph..

mens termin er 4 januar...

Drikk mer vann ;) gå rundt med flaske...da er det lettere :)

Skrevet

i will do. ;)

Så spennende da, ønsker deg lykke til på ul! :)

Skrevet

hei :)

- jeg skrev et innlegg for et par dager siden hvor jeg ba de som kunne se spå hva slags kjønn vi venter denne gangen, så jeg ville bare hive meg på denne tråden for å høre hva DU ser, spådama *baby i magen* :)

hvis du gidder selvsagt, ser jo at langt flere enn 10 har hivd inn et innlegg her..

prøver likevel :)

jeg født 201288

han født 121083

termin 170109

dette er nr 2 :)

takk for svar ^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...