Gå til innhold

Kan bildet på tv'n brennes fast i alle typer skjermer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner dere hva jeg mener?

Jeg har aldri opplevd det selv, men har sett det andre steder.

Er det noen skjermer dette skjer lettere på enn andre? Jeg tenker da på LCD-skjerm, plasma-skjerm og bilderør...

Skrevet

Det brennes lettere fast på plasma og man bør være forsiktig. Det brennes IKKE fast på LCD roper eksperten fra stua :D

Skrevet

Hva betyr det at det brenes fast? *dum*

Skrevet

Takk for svar :)

Det er LCD som funker best som pc-skjerm også ikke sant?

Gubben har egentlig greie på dette, og har fortalt meg om det før, men husker ikke.. Dessuten ligger han til sengs med den dødelige manne-influensa'n, så da er det lettere å spørre her :)

Skrevet

med "brenne" fast mener jeg at selv om et annet bilde vises på tv'n så vil man fortsatt se omrisset av et annet bilde på skjermen...

Skrevet

Ja det er LCD som er best til pc, eksperten mener at det antakeligvis ikke finnes plasmaskjermer til pc av den grunn at det brennes fast om ett bilde står for lenge. Det gjør jo i grunn en pc-skjerm hele tiden ;)

Skrevet

Tull........bilde har brent seg fast på vår LCD skjerm, så det går helt fint. MEN på LCD tver kan det leges. På vår Phillips stod det i bruksanvisningen at det fastbrente bildet sannsynligvis ville bli borte når man hadde sett på tven noen timer igjen. Syns ikke det er helt borte, men tven står på rommet til mini så det gjør liksom ikke så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...