Gå til innhold

oss som er på overtiiiiid.................. flere?

Anbefalte innlegg

Jepp.. 1 dag på overtid og er like spent hver natt.. Men har ikke antydninger til at noe skal skje.. guud er så utrooolig utålmodig.. er det mulig... Skal til jordmor nå på mandagen.. Har av å til nedpress, litt stikking i underlivet, kjennes ut som knvier ja.. å mensmurring på netterne.. men aldrii skjer noe mer.. Ååååå vil at ting skal sette igang..er skikkeli lei av å gå rundt med denne tonge kroppen.. vill at guttne skal komme NÅ! Kanskje det skjer noe på tirsdag ettersom det er fullmåne:) hehe..

Fortsetter under...

Du er ikke alene, er 5 dager på overtid og har vært fødeklar i minst 1 mnd nå :-/ Lagt på meg over 20 kg og har masse vann i kroppen og vondt overalt! Her er det heller ingen tegn til at det skal komme noe baby med det første, bortsett fra kynnere( som jeg har hatt i hele svangerskapet) og mensmurring! Men nå er det vel ikke alle som har så mange tegn før det starter da, så trøster meg med det :-)

Fint å høre vi at vi er flere.... er på -1 dag jeg også og legger meg spent vær dag og håper på noe skal skje. gikk til og med en lang tur i dag for å hjelpe til litt.

har hatt murring med nedpress i 2 dager nå men jeg tror jeg blir lurt. kommer vel ikke ut før den absolutt må kan jeg tenke meg!!

Annonse

8 dager over jeg, sutre. Kynnere, mensmurring, tegningsblødning og stikkesmerter/modningssmerter nedentil, men ikke noe skikkelig action. Har prøvd å legge vekk tanken om at "i natt skjer det", for det resulterer bare i at jeg våkner og er skuffa. Prøver å være tålmodig (folk gjennomgår jo verre ting her i verden enn å måtte vente litt) men vet med meg selv at jeg blir skikkelig sur hvis ikke fullmånen gjør susen på tirsdag.

Jeg er også med :¤( Det er sikkelig kjedelig og vente, blir helt sprø av det! Og så får man hunder meldinger og telefoner om "Har det skjedd noe?" " Nå skjer det når som helst!" osv. Skjønner at de bare tenker på meg, og at det egentlig er hyggelig, men kjenner jeg blir litt matt av den masingen...

hihi.. ja kjenner til masingen om noe har skjedd... åååå.. nei det har ikke det!! hehe.. jaja.. jeg tror at slimproppen har gått her da.. har vært en seig masse i noen dager nå.. så jeg krysser fingrene for at det skjer i morra når det er fullmåne.. hehe.. eller i dag å i natt.. skal snart til jordmor..

Jepp... 3 dager på overtid her..e temmeli lei no ja.. de siste tre kveldene har eg hatt ondt i magen når eg legger meg og VELDIG mye nedpress.. men d gir seg... dritt kjedeli.. åså har et over natten gått fra dobesøk 1 gang hver natt til å gå minst 4 ganger... jepp, en fryd dette... hehe.. håper han kommer snart, for no kan vi godt begynne på neste fase her...

Hadde temin 16. mai, men venter fortsatt.....:-(

Gjort hinneløsning idag (fått akkupunktur 4 ganger tidligere), og sitter her med tidenes verste menssmerter... Har skjedd noe de siste dagene, og i natt, men ingen rier ennå... Er såååå klar. Blir igangsatt onsdag da om ikke noe skjer før, så får i verste fall holde ut til da.

Lykke til alle sammen...

Annonse

Godt å høre at man ikke er alene om å vente iallefall.. :) blir henvist til sykehuset enten på torsdag eller fredag så får vi se om det blir igangsettelse.. Håper fortsatt at noe skjer før den tid.. :) Har i dag vært å gådd i flere timer i butikker så hååper det har hatt innvirkning.. men nå er jeg sliiitn.. Jesss..

4. dagen på overtid her og jeg går snart fra forstanden... Kjenner meg skikkelig stressa og utålmodig. Vært ganske engstelig for fødsel også, og det blir ikke bedre med denne ventingen.. Noen som har noen tips om å prøve å roe seg ned og slappe av. Skal på overtidsvurdering på sykehuset til torsdag og håper de kan hjelpe meg. Ellers holder jeg en liten knapp på fullmånen tirsdag jeg og. Er jo lov å håpe....

så deilig å høre at det er flere som er drittlei, har termin i dag jeg da, så skal vel egentlig ikke klage, men var så innstilt på å føde før, alle har likksom sagt det.. Teit...

Er i så dårlig humør at jeg blir oppgitt over meg selv, nesten så jeg lurer på om jeg begyner å bli deprimert.. ganske ille...

Hvor lenge etter termin skal dere på overtidskontroll???

Termin 12.05 og ingen tegn til fødsel! Baby`n ligger høyt i bekkenet og hodet har ikke festet seg.

Skal til legen på torsdag og får sikkert ikke time til vurdering på sykehuset før i neste uke.

Hvor lenge kan man gå over? Noen rekorder her?

Gjekk på overtid idag. termin 19. Vakna i dag tidig med kjempevondt i lysken og gode tak i magen, men alt roa seg. unntatt smerten i lysken... går vel over den og... Venta 13 dager på overtid med nr 1 så nr 2 kan vel ikkje vere dårligare ho...heheh

Jeg hadde termin 17 mai og skal til overtidskontroll på st.olavs 23 mai.. Så blir det tatt vurdering om jeg skal bli satt igang eller ikke.. tørr ikke å være noe optimist på at jeg kommer til å bli satt igang nei.. Kanskje ting skjer i natt da:) Er jo den berømte FULLMÅÅÅNEN:)

HAdde termin 16 mai, men fremdeles ingen baby.. Han har nok blitt husvarm :8 HAr vært optimist og i godt humør, men kjenner jeg blir litt deppa innimellom. Jeg vet at slimproppen har gått, og at jeg er moden med 2cm åpning.. Men det skjer liksom ingenting. HAr kraftige kynnere, som til og med har kommet regelmessig, men fremdeles ingen baby.. :( Føler jeg har vært gravid for alltid og aldri kommer til og føde.. Men men.. Kan jo ikkke annet en å smøre seg med tålmodighet. Desverre så føder vi jo ikke når vi selv bestemmer at vi har lyst.. Vi få bare holde ut jenter! Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...