2prinsesserogbim Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 jeg var hos gyn på fredag, det er 3 uker siden kikkhullsoperasjonen der di fjernet en cyste.... jeg trodde kanskje at jeg hadde fått ny, men det hadde jeg heldigvis ikke... men har vondt i venstre eggstokk, spesielt ved samleie. det var der di fjernet cysten også. jeg hadde heldigvis masse egg, og gyn sa det var tjukk slimhinne og at jeg da sikkert snart får mensen... jeg skal på kontroll igjen om 2 mnd for å se om syklusene mine har stabilisert seg, og viss ikke skal jeg få noe som stabiliserer di. så det jeg da lurer på er det jeg får da????
Alimi Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei. Du får antagelig pergo, hvis du ikke har prøvd det før. Jeg tok kikkhullsoperasjon i februar (fjernet også en cyste fra den ene eggstokken). Har hatt ganske normale sykluser etter dette, ca 28-30 dager. Har også hatt litt uvanlige smerter på den siden hvor cysten var, spesielt etter samleie. Tok blodprøve forrige måned for å sjekke om jeg hadde hatt eggløsning. Det hadde jeg. Denne måneden tror jeg ikke at jeg har hatt det. Var hos legen i forrige måned og fikk pergo på resept. Skal begynne med dette neste mens. Når fikk du PCOS? Har ikke mye erfaring med dette, da jeg fikk vite at jeg har PCOS i januar. Har prøvd å bli gravid i 6 måneder. Lykke til.
Alimi Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 ps. ønsker også å høre om andres erfaringer med pcos, kikkhullsoperasjon og graviditet. Håper på svar.
Mamma for 3<3 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 hei jeg hadde lap i begynnelsen av april. brente da mange små hull i eggstokkene, og det skal vist gjøre slik at jeg får stabil syklus med EL. syklusene mine har blitt kortere,mellom 24-27dager.Før var de på 35-40. Forrige pp testet jeg etter EL og fikk positiv test:) Men vet som sagt ikke om egget slapp.. Tester igjen nå, men har ikke skjedd noe ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå