Gå til innhold

Lengter etter barn

Anbefalte innlegg

Gjest Julie lengter
Skrevet

Hei! Jeg er en dame som blir 41 år til sommeren. Ønsker meg både mann og barn. Har ennå ikke funnet drømmemannen (eller var det han jeg var på date med på torsdag?) Saken er at jeg ikke tør vente lenger med å prøve å få barn. Føler meg veldig ung, men vet jo at man ikke bør vente for lenge. Vurderer nå sterkt å få hjelp hos StorkKlinik i sommer/til høsten. Jeg vil gjerne komme i kontakt med andre som vurderer det samme og de som har erfaringer fra klinikken. Jeg studerer på Blindern - og er blid og hyggelig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit. Det er visst ganske lang ventetid på journalsamtalen på Stork nå (6 uker tror jeg) så dersom du vil dit i sommer bør du ringe og bestille time snart.

Gjest Julie lengter
Skrevet

Takk for tipset! Jeg ringer og bestiller i morgen :-)

Skrevet

Dersom du ikke vil ha åpen donor så kan jeg anbefale Nordica. Der kan du få samtale raskt (den er gratis). De er billigere enn Stork og drives av leger.

Skrevet

Finnes sikkert mange gode tilbud. For meg føles Storkklinikk som et godt alternativ. Setter så utrolig pris på den varmen og stemningen jeg føler når jeg er der. For meg er samtalen i forkant av inseminasjonen, varmen under inseminasjonen og muligheten til å ligge blant store puter og myke tepper en halvtime i etterkant av inseminasjonen for å virkelig være i øyeblikket svært mye verdt. Deres innstilling til at det beste er å ikke bruke hormoner, men å følge naturlig syklus, passer meg også godt. Men det er jo enkelt for meg å si, som selv etter at jeg startet med inseminasjon, har eggløsning på dag 15 eller 16 i hver syklus;) Jeg har i hvert fall bare gode ting å si om Storkklinik, men ser poenget med at steder som Nordica, som er drevet av leger, kan gå mye lenger i å hjelpe oss med å bli gravide!

Uansett, lykke til!

Skrevet