amidala, en til? <3 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei! JEg skal ringe rh i morgen formiddag for å¨høre om noen egg har overlevd opptining. Har 3 egg på frys, så dette er spennende;-) Har tidligere klart å bli gravid m hjelp icsi... men aldri vært igjennom fryseforsøk... Det jeg nå lurer på er om jeg skal ta både progynova og progestan som vanlig på morgenen??? Eller skal jeg vente m noe til jeg ev er hjemme igjen?? Noe som vet?==
Kanskje i år? Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg fikk beskjed om å ta medisiner i forkant av egginnsetting. Lykke til!
Phu Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 hei hei og lykke til. Jeg skulle ikke ta progestan før innsetting, men med en gang jeg kom hjem igjen. Men det kan være at det er noe som blir praktisert forskjelling fra klinikk til klinikk.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Har alltid fått beskjed om å vente med progestan/crinone til etter innsettingen )
mara (",) Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Så spennende :-) Jeg ville bare tatt det, men hvis du er i tvil så ta det med deg på jobb, og ring dem tidlig for å høre hva de mener :-) LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå