kaos83 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Nå nærmer det seg ikm... elller om ca en uke.. jeg er så spent:) hehe noen som ser spire eller?? Tile dere som vil bli spådd, jeg tar bare litt innimellom, er så opptatt med eksamener og mest fokusert på det... og tar meg ikke tid å svare om jeg ikke får opp ting umiddelbart.. håper dere forstår:) lykke til alle prøvere:)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har prøvd å legge opp kort på deg tre ganger nå, men det kommer ikke opp noe graviditet på meg desverre.. men lykketil:) forresten, hopper det opp noe på meg med graviditet og kjønn? u skulle se på meg senere:) født: 22.05.89.. han: 06.03.86..
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 gravditet på deg mente jeg.. beklager..
kaos83 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 heisann:) nei jeg har faktisk prøvd flere ganger på deg, har ikke glemt deg,hehe men får ikke opp noen ting desverre... og da har jeg virkelig prøvd....sorry vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å lese deg overhodet.. når er ikm? har du drevet lenge mmed tarot?
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 nei, ikke så lenge.. men vet betydningene spesielt til graviditet.. hehe.. kan jo litt i tarot.. hm.. nei, kan være at du ikke får opp så mye siden vi ikke prøver nå.. men jeg håper på at jeg kanskje blir senere iår:)
Kristine_88 Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 får du opp noe på meg nå da fomle&ariel?? om jeg er gravid og om det går bra? f 290588 ..skal prøve på deg
Kristine_88 Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 fomle&ariel 5pp jeg trur alt i fra juni - august en plass hmm,...hvis ikke du er det alt da...hmm..jeg blir usikker..hvis ikke du er gravid trur jeg uansett at du blir det i sommer
kaos83 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2008 heisann spådama:) jeg får faktisk opp at du er gravid nå, for første gang ser jeg spire på deg, en liten hvit inni magen din, men slutt å bekymre deg.. dette går veldig bra, får ikke opp noe negativt på deg<.9 gled deg.. har du fått pos test, evt noen symptomer?
Kristine_88 Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 ååååh...så bra...nå ble jeg lykkelig...har plaga meg at du ikke har fått noe opp på meg før..hehe... nei, ikke fått pos. test enda. får du opp når jeg evt. kan få det? trur du det er gutt eller jente? og hvor mange uker på vei trur du jeg er? sorry..ble mange spm..men ble litt gira nå som du sikkert merker hehe... men hvordan ser du det? hehe... hvit? som på ul liksom? hehe... ja, puppene mine merker vi det veldig..de har vokst en del. fått tydligere blodårer også og pigment flekker på den ene puppen og brystvortene er blitt veldig myke osv osv.. av alle ting..hehe...og kjenner dt litt på/i magen...helt nederst liksom..(så klart) ... hmm..ja..hehe....
Kristine_88 Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 også noe magetrøbbel...har egentlig hat litt av alle symptomene føler jeg, men er puppene jeg merker det mest på....
kaos83 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. mai 2008 tror du er 6 uker med en gutt... aner ikke når du får pos test, jeg ser akkurat som en hvit reke inni magen din:) hehe mener du ar fått opp graviditet på meg denne mnd sist jeg spurte, men kanskje d har forandret seg da? eller hvordan usikker er du?
Kristine_88 Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 hmm...hvordan usikker er jeg... er bare det at jeg føler det mer sikkert om en måned ca..så da kan det være at du blir det denne uken men at du merker det helt sikkert neste måned..at du har fått pos. test da eller noe... er det jeg tenker rundt dette..får håpe jeg har rett da =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå