Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 tenkte jeg skulle sjekke på e bay om de har: strømper strømpebåd lommetørkle hansker (mann) er det gloves?? brudepike kjole.. brudepike sko pynt i håret brudepike har brukt så sykt masse penger på en salong her, så er nødt for å prøve å spare inn litt, synd jeg ikke fant denne nettsiden før:( hva er disse ordene på engelsk?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 jeg lurer også på hva slipsnål samt mansjett knapper heter:)
Vannmann35 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Det letteste er å søke på "Clothing, Shoes & Accessories", samt på wedding. Deretter klikker du på "girls" som kommer opp i menyen til venstre (blå skrift). Ellers: strømper STOCKINGS strømpebåd GARTER lommetørkle HANDKERCHIEF hansker (mann) er det gloves?? GLOVES brudepike kjole.. FLOWER GIRL brudepike sko FLOWER GIRL SHOES pynt i håret brudepike SØK PÅ FLOWER GIRL HAIR
BoyMadeInChina Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Heter ikke brudepike bridesmaid? Trodde flower girls "bare" er blomsterpiker, mens bridesmaid er brudepike? Det er mulig det ikke utgjør stor forskjell når man søker på klær og tilbehør, jeg vet ikke, men er vel litt forskjell når det er snakk om rollen som brudepike i seg selv...
Vannmann35 Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Mansjettknapper = cufflinks Slipsnål = tie clip eller tie pin
Vannmann35 Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Bridesmaid er mer voksne jenter, det som vi kaller forlovere ca. Søker du på bridesmaid på E-bay får du bare opp kjoler for voksne. Flower girl er de små barna. Prøv selv å søk på E-bay, så ser du :-)
Vannmann35 Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Ha-ha - godt å kunne ha rett en gang i blant ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå