Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Kva er positivt og kva er negativt med den/dei vogna/vognene dere har? Nokon som angrer på den vogna dei har kjøpt? Mange som har byttet til ei anna vogn pga. dette? Takk for mange svar!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Emmaljunga scooter har vi, veldig fornøyd med den hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Ingen som har triller? Fint om noen vil gi meg svar
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Kjøpt TFK først, fin som bagvogn- men stor og klumpete som sportsvogn. kjøpte Easy W-lett, fin og vi er superfornøyd.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har en vogn og ei trille. Har en One three hill urban jungle. Veldig fin å trille -den beste jeg har prøvd. Jeg erstattet en Emmaljunga Smart Duo til fordel for den. Jeg fikk emmaljunga'en og kjøpte oth brukt, så det svei ikke økonomisk å gjøre byttet. Eneste negative med oth er at det kun er forovervendt sitteinnsats (fordelene veier opp for ulempene). Jeg bruker for tiden en Babytravel click-clak -en veldig god trille så langt (har kun hatt den i en mnd eller to
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Har en simo kombi vogn, en emmaljunga scooter og en brio sitty og en carena easy. Dette er vogner som er til forskjellig bruk.Easy er KUN til reise der jeg ikke vil ha med de skikkelige vognene mine. Brio er til og fra barnehage, og lekeplass:). Emmaljunga er en lett trille og veldig god å kjøre. Den har ikke full liggestilling, men barnet mitt sover godt i den selvom. Denne bruker jeg når jeg skal og handle. Simo vognen bruker jeg mest no, men det er fordi barnet mitt bare er 8 mnd og jeg syntes det da er greit å ha en vogn som jeg kan se på barnet når jeg er på trilletur. Det er en litt tung vogn, men syntes bare det er greit med litt motstand opp bakkene når jeg er ute på tur. Det er en god og stabil vogn, og barnet sover godt i den:) Jeg er storfornøyd med alle mine vogner, og kan anbefale de til alle, men carena easy er ikke noe tur vogn, det er en vogn du kan bruke på reise feks syden eller på shopping sentre
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har en chicco trille.den med fire hjul men doble foran.hjulene er litt større en vanlig trillene.super trille!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Vi har emmaljunga cangaroo, er fornøyd med comforten til vogna og ungen trives i den. MEN har hatt endel prakk med kvaliteten på den, fikk beskjed om at siden det var en 1. generasjonsvogn, så måtte jeg forvente tvilsom kvalitet. Men det fikk jeg først høre i etterkant. Kan godt hende jeg hadde vurdert en annen vogn dersom jeg viste at vi skulle prakkes sånn med kvaliteten på den:( Regner med de modellene som kom i år er bedre. Vil egentlig anbefale vogna, selv om jeg ikke er like fornøyd med vår... Vurderte ei stund å bytte vogn, men synes det blir for dyrt, og siden vi tross alt liker vogna, så....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå