Gå til innhold

Fler som er i uke 5 +...

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Tullemor! Jeg er i uke 6! Vi er ganske likt - husker deg veldig godt fra assistert befruktning. Helt utrolig at det endelig har funket for dere! Vi har lykkes takket være Dr. Purvis og klart å heve kvaliteten såpass at vi fikset det selv!

Jeg merker stort sett ingenting, men er litt sånn uggen/småkvalm har vært de siste dagene. Gjør meg ingenting! Fryder meg over tegnene!!!

Dette går nok bra skal du se! Hadde du barn fra før, eller var det mannen din som hadde?...Lykke til! Vi får holde hverandre oppdatert underveis. Har funnet ut at jeg har termin ca. 12. januar. Hva med deg?

Hei Tinna.. jeg har ikke barn fra før, har slitt i over 11 år dessverre.. men min kjære har to fra før og det er sååå koselig. Men det blir ikke det samme, kan liksom aldri høre ordet mamma.. og er lei av å bare være "tante" selv om det har vært utrolig koselig og kommer til å være koselig, men er såå glad at vi nå lykkes, så får vi bare krysse alt for at spiren vil sitte denne gangen.. har jo 4 ivf forsøk bak meg også, 2 mislykket og to SA.. :o(

Ser at jeg har termin ca 25 jan 09 så du ligger litt foran meg, men koselig å følge hverandre.. fantastisk at vi begge endelig har klart det på egenhånd.. .-)))

Kleeeem (send gjerne en PM også... for å høre hvordan det går hihi..

Hei!

Jeg er 5+0 idag. Har slitt i 3 år og skjønner at det er ingenting i forhold til mange andre, men dog... Krysser fingre og tær for at spiren sitter denne gangen, men er ganske nervøs ja. Har hatt litt brun utflod i forrige uke, men tror det skyldes Crinonen for det har svidd litt også.

Har ikke så mye murringer foreløpig, men ømme bryster kom for fullt i går. Lykke til alle sammen! Vi får holde hverandre oppdatert og ved godt mot så går nok dette bra :-)

3 år er jo også lenge da.. bare at 11 år er et helvete noe jeg aldri håper andre må oppleve hehe.. men så lenge det ender godt så gjør det ingenting.. koselig å følge hverandre.. er også veldig redd, har jo hatt 4 ivf forsøk, 2 neg og to pos som endte i sa.. men denne gangen er det klart på egenhånd,..

Kleeem og masse lykke til!

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Hei Tullemor1!

Jeg er så ufattelig glad på dine vegne at dere endelig skal ha en liten en!

Selvfølgelig skal den holde seg der inne i ca 8 mnd til slik at du også endelig skal få holde nurket ditt i armene!

Vær obs på at alle de symptomene du har vil komme og gå gjennom hele svangerskapet. Mange symptomer er akkurat lik som om mensen er like om hjørnet....

Livmoren din gjør plass til det voksende embroyet så det er helt vanlig å masse murringer.

Klæm

Hei Tullemor, og dere andre!

Så ble vi også gravide da :-) Dette var mitt 7 forsøk, fire frys og tre ordinære. Og lyktes da til slutt på det siste ordinære uttaket :-) Er på dag 5+4 nå :-) Er så nervøs da jeg mistet to ganger i fjor. Men får tro at spiren sitter nå. Eller kanskje det til og med er to i og med at HCG nivået mitt var veldig høyt tidlig.. Men en er mer enn bra nok :-)

Magen verker, korsryggen verker. brystene ømme av og til, kommer og går. Dette er om mulig enda verre en selve rugedagene før test!!!

Men tankens kraft er stor, så det gjelder vel å tenke positivt!

Krysser for oss alle, at det nå skal lykkes for oss!!!! Så vi kan gå i sommer og nyte magen vår :o)) endelig!!! vi fortjene det nå etter så mange år og slit.. jeg har også murringer men ikke hele tiden, vondt i korsryggen, vonde pupper og veldig kvalm men jøss jeg klager ikke, dette har jeg ventet på i over 11 år så det er bare å komme :o))))

Annonse

Har sånn jeg også, men klager ikke.. puppene er super ømme og kvalmen er nå ikke bare plagsom om morran men hele døgnet hehe.. godt å merke at ting skjer.. hcg var 1839 når jeg var 4+ 3 tok ny i går så det blir spennende, og se hva det er uken etter..

Kleeem og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...