Gå til innhold

Noen som har prøvd bambineo bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen der ute som har prøvd tøybleier av merket bambineo? De er laget av bambus, og jeg har bestilt de fra nettbutikken hjerter av ull.

Er så nyskjerreig på hvordan de virker/ om de virker. Lillegull ligger fortsatt i magen og jeg har ingen å prøve de på enda.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja! eg har prøvdt bambinio- bleiene! dei er heilt greie bleier! eg har str 1. angrar litt på at eg ikkje kjøpte str 2 i staden, og heller brukte den som one-size bleie..!

dei er mjuke og gode, og held godt på fuktigheten. Også er dei smale mellom beina, slik at det ikkje blir klumpete. Men eg likte ikkje bleietrekket som fulgte med desse bleiene. dert var stivt og stramma rundt låra! eg blei derfor veldig skuffa når eg begynnte å bruke desse bleiene (fordi det var mitt første møte med tøybleier!) men no har eg kjøpt andre bleietrekk å ha over....og då er eg veldig fornøygd med bambineo-bleiene:)

Skrevet

hvilke bleietrekk bruker du nå da? synst de ser gode ut jeg, men har jo ikke prøvd de enda. det var de første bleiene jeg køpte også, men når jeg etterpå har kjøpt noen til synes jeg bambineo bleiene virker veldig løse rundt låra. (sammenligna med f.eks. bum genius, eller hvordan det skrives) men jeg aner ikke. får bare vente noen uker til å finne det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...