Gå til innhold

Hvor mye koster sån underskjørt med "spiler/ringer" i?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt kjole på ebay fra Kina, og den er bare helt råååleker!!! Men det eneste er at det er så mye stoff på sidene, så jeg ser større ut i hoftepartiet enn jeg egentlig er. Så nå lurer jeg på om man egentlig skal ha sånn underskjørt til med runde spiler i (vet ikke hva det norske ordet er, men på engelsk heter det crinolie). Tror kanksje det er meningen. Spurte butikken i en mail, men fikk bare til svar at de ønaket bilder av meg med kjolen på, slik at de kunne fine den rette "crinoline"en til meg. de vil vel bar eselge uansett om jeg trenger det eller ei. de skulle ha 35 dollar inkl. forsikring og frakt. Hva koster de her? Og tror dere det er det som er grunnen til at den sitter litt rart med mye "overflødig" stoff rundt hoftepartiet?

Fortsetter under...

Kjøpte et enkelt underskjørt til min kjole. Helt enkelt med ring nederst. Dette for at brudekjolen skal se pen ut når jeg går, og at den ikke kryper mellon bena mine når jeg går. Dette kostet 500 kr på brudekjolen i oslo. Helt sikker på at du finner dette billigere brukt på finn.no.

Bruker stort sett m/l. Hvordan er undekjolen din da? Bare lurer på om jeg burde dratt i en salong og prøvd, for jeg vet ikke om det burde være det til kjolen eller ikke og hvor mange ringer ol. som trengs. Hvor bor du da?

det er hvis underskjlke med høyt liv (som jeg regner med det er på alle) er en sånn spiele/"rokkering" neders på skjørtet,som gir kjolen form.

de felste kjoler får finere fasong med underskjørt iflg damene på Kristins brudesalong. hvertfall ble min kjole veldig fin med den under:-)

Jeg bor på skedsmokroset, hvor bor du?

Annonse

herregud tror tastaturen stokket sammen litt bokstaver her:-)

den har høyt liv, og ikke sånn ballong form som de på ebay, men ringen er nederst på kjolen slik at kjolen holder seg ut nede:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...