Gå til innhold

Kan man ikke være anonym her lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg er Anonym-knappen borte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man kan ikke være anonym her. Bare på anonymforum. Synes jeg egentlig er helt greit, men litt kjipt også.. Om man ikke vil avsløre seg/navnet på barna etc.

Skrevet

Åh, det har jeg ikke lagt mere til engang. Syns og det er veldig dumt. Jeg bruker som regel aldri anonymknappen, men det hender jeg skriver noe om bosted osv og da syns jeg det er greit å bruke den.

Skrevet

Det var dumt ja, er jo ikke alltid man har lyst til at for mye info skal knyttes opp til et nick, som navn på besteforeldre, oldeforeldre, barn etc.. Og kanskje man heller ikke vil røpe navnet man tenker på...

Skrevet

Jeg skjønner innvendingene deres, men jeg synes det er flere fordeler med at anonymknappen er fjernet.

Forhåpentlig slipper vi masse drittkommentarer til navn fra feige anonyme!

Skrevet

Siste kan jeg være enig i - bruker selv kun anonym knappen hvis jeg nevner navn på familiemedlemmer eller spør om navn jeg vurderer selv. Hvis man ikke tør å stå for sine meninger bør man la være å si dem.

Skrevet

Niks... litt dumt man kansje jeg slipper at noen LATER som de er meg:) men skjønner problemet med at man ikke kan være anonym (skjelver over alt bare 2 dager igjen til termin;-)

Skrevet

Drittslenging kan forekomme selv om folk ikke kan være anonyme. Et nick forteller ikke mer om en person enn det anonym gjør. Selv om vi kan se nicket til personen som slenger dritt er det ikke dermed sagt at vi vet hvem denne personen er. Dessuten er det mulig å skifte nick hver dag + brukeren kan velge å ikke ha profil, så det gjør det like lett å "anonymisere" innlegg som før.

Skrevet

Synes og det var litt synd. Jeg vet hvor lett det er å gjenkjenne noen hvis man ett sted skriver termindato, et annet sted skriver hvilket yrke man har, et tredje sted skriver hvilken by man bor i etc. Har selv gjenkjent folk i andre forumer.

Hvis folk skriver navnet på barna sine her med nick er det jo ikke så vanskelig å finne ut hvem de er i virkeligheten hvis noen kjente er innom.

Skrevet

Jeg synes også det er veldig dumt at anonymknappen er borte.. Er flere innlegg jeg ikke har noe lyst til å signere med nicet mitt. Skjønner det med drittslenging, men er ikke det bare å overse? Det gjør iallefall jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...