Gå til innhold

Falmet barnevogn (sort)... Er det mulig å "farge" den med noe eller smøre inn med noe slik at den blir jevnere i fargen?

Anbefalte innlegg

Solskjermen på vogna vår er litt falmet... (ikke kjempe mye, men man ser den er litt ujevn i fagen liksom...)

Og lurer på om det går ann å gjøre noe for at den blir jevnere i fragen? (noe spray eller noe å smøre på kanskje...)

Vogna er helt sort...

Fortsetter under...

Hør på en hobby-butikk. (Panduro e.l.) Hvis det ikke er så mye som skal farges går det kanskje med tekstiltusj eller flytende farge som er beregnet til stoff-trykk.

jeg farget kalesjen på en silvercross- fikk tips om å bruke kalesjefarge..kjøpes i båtbutikker og muligens andre fargehandlere. ble kjempefint

Du kan prøve å impregnere kalesjen med impreg x eller ship shape. Det har jeg gjort på min simo vogn. Det er en 04 mod og er ikke falmet i det hele tatt. Veldig mørk og fin i blå fargen. Jeg har gjort det hvert halvår siden den var ny. Men jeg har også gjort det på en simo classic som var litt falmet. Og den ble mye finere i fargen. Jeg gjenntok dette 3-4 ganger for å mette den helt. Og den ble kjempe fin. Men selvsagt ikke som ny. Ville bare tipse deg om det. Ship shapen koster ca 149,- på montèr. Den er til båt kalesjer. Hugser ikke hvor vi kjøpte impreg x, men den er også til båt.

Uansett hva du velger så ønsker jeg deg lykke til:-))

En liten tanke bare....det som er beregnet til båt og båtutstyr er jo ikke akkurat laget til bruk på en barnevogn som en liten baby/barn skal bruke. Jeg tenker da på giftstoffer etc. Greit å sjekke innholdet i produktet først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...